روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۲ چهارشنبه ۳ خرداد - شماره 4366

رئیس اداره املاک شهرداری بندر بوشهر خبر داد:

بازگشایی چند گذر جدید در بوشهر

 رئیس اداره املاک شهرداری بندر بوشهر از تملک ۱۵ واحد مسکونی و تجاری جهت بازگشایی چند گذر جدید خبر داد.
 به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، زینب هنرمند در تشریح این خبر اظهار کرد: پروژه نخست شامل بازگشایی گذر 16 متری عمارت ملک است که با تملک پنج واحد تجاری محقق خواهد شد‌.
وی بیان کرد: برای گذر یاد شده نزدیک به 5 سال پیگیری مستمر از طریق دادستانی و دادگستری استان انجام شده است.
هنرمند ادامه داد: پروژه دوم بازگشایی نیز جبهه دوم گذر شهدای توحید است که با تملک هفت واحد مسکونی به ارزش 200 میلیارد ریال اعتبار در مسیر تحقق قرار گرفته است.
وی ادامه داد: در کوچه عرفان ۲ واقع در خیابان شهید مطهری نیز براساس یکی از مطالبات جدی مردمی، با تملک واحدی مسکونی نسبت به بازگشایی کامل این گذر و بازگشایی گره ترافیکی این محدوده اقدام شده است.
هنرمند افزود: چهارمین پروژه نیز شامل تملک و تخریب واحدی مسکونی کوچه حسینیه امام رضا در محله صلح‌آباد است که همواره به‌عنوان یکی از مطالبات جدی شهروندان این محله بوده است.
وی یادآور شد: همچنین با تملک واحدهای مسکونی واقع در مسیر اجرای چهارمین گذر تقاطع غیرهمسطح آزادی، زمینه برای اجرای این پروژه فراهم شده است.
هنرمند در پایان از همراهی و مساعدت‌های مدیرکل دادگستری، دادستان و معاون وی با شهرداری بوشهر قدردانی کرد.

رتبه برتر شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در حوزه سنجش
 و پایش انرژی
 بر اساس ارزیابی شرکت مدیریت شبکه برق ایران، شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در سال ۱۴۰۱ در حوزه سنجش و پایش انرژی رتبه برتر را کسب کرد.
بر اساس اعلام شرکت مدیریت شبکه برق ایران، عملکرد شرکت‌های برق منطقه‌ای در حوزه سنجش و پایش انرژی طی سال ۱۴۰۱ مورد بررسی قرار گرفت که شرکت برق منطقه‌ای خوزستان حائز رتبه‌های برتر شد.
به گفته مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران، شرکت برق منطقه‌ای خوزستان پیشرفت بسیار قابل ملاحظه‌ای در این حوزه داشته است.
از جمله مهم‌ترین اقدامات که باعث شده شرکت برق منطقه‌ای خوزستان حائز رتبه‌های برتر شود می‌توان به نصب کنتور در مبادی فاقد کنتور، رفع اشکال در ایستگاه‌های فاقد موازنه انرژی در سطوح مختلف، بهینه‌سازی در ایستگاه‌ها به منظور بهبود کیفیت قرائت لحظه‌ای، برطرف کردن مشکلات مخابراتی، تعویض باتری، اتصال تغذیه کمکی، رفع اشکال کنتورها و رفع اشکال مودم‌ها اشاره کرد.
لازم به ذکر است که بیش از ۳۳۰۰ کنتور بازار برق در شبکه شرکت برق منطقه‌ای خوزستان فعال است.
شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت انتقال برق در دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه