روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۲ چهارشنبه ۳ خرداد - شماره 4366

حاجی بابایی: دولت مکلف است تمام شرایط را برای خانه‌دار شدن آحاد ملت ایران مهیا کند

 در هفته اخیر مصاحبه‌ای از نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در رسانه‌های مختلف و فضای مجازی منتشر شده است. در تیتر این مصاحبه آمده است که حمیدرضا حاجی بابایی عنوان کرده است «به دولت ربطی ندارد که برای مردم خانه بسازد، مردم باید بروند و چادر بزنند».
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی  اعلام کرد: مصاحبه بنده با جابجایی جملات و در برخی موارد مطالب دروغ در زمینه‌های گوناگون در بعضی از محافل زیزمینی سازمان‌دهی و منتشر شده است، که به استحضار مردم شریف همدان و ایران می‌رسانم دقت کنند که این چینش جملات مربوط به بنده نیست و نوع گفتمان بنده را مردم همدان می‌شناسند و با آن کاملا آشنا هستند. حمیدرضا حاجی بابایی این نوع چینش جملات در حوزه مسکن را رد کرده و اظهار کرد: سخنان من این‌گونه بوده است که دولت باید به داد این مردم برسد. نه وام پانصد و 50 میلیون تومانی پاسخ‌گو است، چرا که باید ماهانه 14 میلیون بازپرداخت شود که دشوار است. از طرفی مردم پول پیش را هم ندارند که برای مسکن پرداخت کنند. حاجی بابایی تأکید کرد: سخن بنده این است که دولت باید شرایط را مهیا کند و مکلف است که زمین رایگان در اختیار مردم قرار دهد، وام بدهد و کمک کند. مردم ما حق دارند که یک زمینی برای ساخت داشته باشند تا حتی اگر روزی نتوانستند روی آن خانه بسازند، حداقل  چهاردیواری درست نمایند و در داخل چهار دیواری خود ساکن شوند. شرم آوراست که گفته می‌شود برخی از مردم روی پشت بام دیگران چادر زدند.  وی با بیان این‌که این حق طبیعی مردم است که زمین داشته باشند، ابراز کرد: در حال حاضر برای ساخت یک خانه  صد متری، حداقل باید یک میلیارد تومان هزینه شود. افرادی که خانه ندارند چطور می‌توانند امروزه یک میلیارد تومان پول تهیه کنند؟
حاجی ‌بابایی در آخر گفت: موارد ذکر شده در بالا سخنان بنده است در حالی که تیتری که رسانه‌ها منتشر کردند، دروغ بوده و دومین دروغی است که بعداز خبرسازی بی‌شرمانه درمورد آموزش وپرورش که توسط شبکه‌های زیرزمینی منتشر شده است. نوع گفتمان بنده کاملا مشخص بوده و چینش کلمات و جملات منتشر شده مغرضانه بوده و بنده آن‌ها را تکذیب می‌ نمایم و دولت مکلف است تمام شرایط را برای خانه‌دار شدن آحاد ملت ایران مهیا کند.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه