روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۲ سه شنبه ۲ خرداد - شماره 4365

دیدار مدیرکل ارشاد خوزستان با مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز برگزار شد

 جلسه ای با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، مدیر روابط عمومی توزیع برق کلانشهر اهواز، مدیر روابط عمومی، مسئول دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی و رئیس اداره مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد.
در ابتدای این جلسه علیرضا شکرخدایی، مدیر روابط عمومی توزیع برق کلانشهر اهواز، به نامگذاری سال 1402 توسط مقام معظم رهبری با عنوان مهار تورم و تولید اشاره کرد و گفت: در جهت اجرایی نمودن این شعار باید در حوزه برق به تولید کمک کنیم و تورم ناشی از کاهش تولید را برطرف نماییم.
وی با بیان اینکه  به مشترکان کم مصرف در سال گذشته پاداش پرداخت شده است عنوان کرد: در کلانشهر اهواز 63 هزار مشترک و در استان خوزستان 180 هزار مشترک وجود دارد که با توجه به فرا رسیدن فصل گرما باید فرهنگ سازی در خصوص صرفه جویی در مصرف برق صورت گیرد.
شکرخدایی افزود: اگر هر مشترک یک لامپ 100 وات را خاموش کند حدود 180 مگاوات در مصرف برق صرفه جویی می شود.
وی به ظرفیت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص فرهنگ سازی کاهش مصرف برق توسط مردم و دستگاه های اجرایی اشاره کرد و ادامه داد: این اداره کل می تواند نسبت به مصرف بهینه برق و فرهنگسازی این موضوع اقداماتی صورت دهد.
در ادامه این جلسه حجت الاسلام والمسلمین کلاه کج اظهار کرد: کاهش مصرف برق علاوه بر مردم نیاز به حمایت دستگاه های اجرایی دارد و باید ملزم شوند در این خصوص تبلیغات انجام دهند و اقدامات خود را در این زمینه گزارش دهند
وی ادامه داد:این اداره کل به وظیفه خود در خصوص آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی به ادارات شهرستانی، مجتمع‌های فرهنگی، فرهنگسراها، انجمن‌های فرهنگی و هنری و نشریات ومطبوعات سطح استان در جهت مصرف بهینه انرژی انجام می دهد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان عنوان کرد: شهرداری باید ملزم گردد که از بیلبوردهای خود در خصوص ارائه تولید محتواهای توزیع برق اهواز استفاده نماید، دستگاه های اجرایی در قالب یک بنر و نصب در ادارات خود اطلاع رسانی های لازم را انجام دهند.
وی اضافه کرد: همچنین انجمن های فرهنگی و هنری تولیداتی در قالب تئاتر، کلیپ، داستان، و... در خصوص برق داشته باشند.
وی در پایان ضمن قدردانی از زحمات شرکت توزیع نیروی برق اهواز به جهت فعالیت‌های موثر در راستای بهینه‌سازی مصرف انرژی، در خصوص اطلاع‌رسانی و فرهنگ سازی  قول همکاری و مساعدت داد.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه