روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۲ سه شنبه ۲ خرداد - شماره 4365

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز اعلام کرد؛

شورای سیاست‌گذاری روابط عمومی شهرداری تبریز تشکیل شد

  تبریز – ماهان فلاح: مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز از انتشار ۱۲ هزار و ۳۱۸ عنوان محتوای تولیدی در پایگاه شهریارنیوز خبر داد.
مهدی حافظ‌زاده در آیین گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت روز روابط عمومی که با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار تبریز و مدیران و کارکنان واحدهای روابط عمومی معاونت ها، مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه برگزار شد، اظهار کرد: برای اولین بار در تاریخ شهرداری تبریز شورای سیاست‌گذاری روابط عمومی شهرداری تبریز را باحضور مدیران روابط عمومی مناطق تشکیل دادیم.
وی با اشاره به تعامل مؤثر با رسانه‌ها در آگاهی رسانی عمومی افزود: سال گذشته سعی کردیم با رسانه‌ها تعامل داشته و اخبار و عملکرد شهرداری تبریز از این طریق به اطلاع شهروندان برسد.
حافظ ‌زاده با اشاره به برگزاری دو تور رسانه‌ای در سال گذشته و تداوم آن در سال جاری خاطرنشان کرد: در بحث سفارش آگهی و توزیع آن، مطابق قانون باید از طریق ارشاد توزیع شود که متاسفانه در مجموعه شهرداری انجام نگرفته بود و از ششم اسفند سال گذشته این پروژه را با نرخ و تعرفه ارشاد آغاز کردیم و ۱۴۵ مود آگهی مزایده و مناقصه از طریق ارشاد به مطبوعات واگذار شده است.
وی ضمن تشریح عملکرد پایگاه خبری تحلیلی شهریارنیوز یادآور شد: در یک سال اخیر ۱۲ هزار و ۳۱۸ عنوان خبر، یادداشت و گزارش تولیدی در پایگاه خبری تحلیلی شهریارنیوز منتشر شده است که طی این مدت یک میلیون بازدید داشته است.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز با اشاره به تولید یک‌هزار ۹۷۲ کلیپ در موضوعات مختلف شهری ابراز داشت: ۱۵ هزار و ۴۹۷ دقیقه برنامه تولیدی در استودیو شهرداشتیم و در کنار آن ۲۰۰ برنامه تلویزیونی تبریم در یک سال گذشته تولید و پخش شده است.
حافظ‌زاده با اشاره به انتشار سه جلد کتاب عملکرد «صد» با شعار صد روز، صد صفحه، صد پروژه شاخص اعلام کرد: کتاب گنجینه فرش توسط همکاران اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل و همکاری مدیریت سازمان اسناد استان و دانشگاه کرمان گردآوری و منتشر شده است که شامل اطلاعات موزه فرش ساختمان عمارت شهرداری تبریز است.
وی با اشاره به  ترجمه ۱۸۶ عنوان مقاله خارجی توسط واحد بین الملل اضافه کرد: چند کتاب دیگر همچون جلد دوم کتاب آذربایجانی‌ها، تاریخ دیپلماسی شهری، تبریز بهشت ماندگار به چهار زبان زنده دنیا در دست اجرا است که به زودی منتشر می‌شوند.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریزبا اشاره به رتبه اول جشنواره ابوذر استانی در تولید فیلم و کلیپ نیز گفت: در پژوهش و افکارسنجی برای اولین بار هر هفته یک سوال طرح و در اختیار رسانه‌ها قرار داده و بعد ۴۸ ساعت نتایج اعلام می‌شود که ۵۰ مورد نظرسنجی با میانگین شرکت‌کننده ۱۰ تا ۵۰ هزار برگزار شده است و همچنین از سوی جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی در خصوص مسائل شهری نظرسنجی های تخصصی نیز انجام یافته است.
لازم به ذکر است در این مراسم از جمعی از مدیران روابط عمومی معاونت ها، مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه، مدیران و کارکنان اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز و همچنین مدیر و کارکنان امور ارتباطات شورای اسلامی کلانشهر تبریز تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه