روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۲ دوشنبه ۱ خرداد - شماره 4364

مدیرکل تعاون مازندران مطرح کرد:

افزایش ۳۰ درصدی اعتبارات مشاغل خانگی مازندران

  مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: امسال اعتبارات مشاغل خانگی استان ۳۰ درصد افزایش داشته و سهم بانک‌های عامل مشخص شده است.
 علی باقری در دومین جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در سال جاری به میزبانی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مازندران با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران و رئیس شورای هماهنگی و مدیران عضو دستگاه‌ها برگزار شد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در این جلسه اظهار کرد: همه باید کمک کنیم تا جامعه هدف ما از خدمات نظام و دولت بهره‌مند شوند.
وی از ابلاغ اعتبارات مشاغل خانگی مازندران خبر داد و افزود: امسال اعتبارات مشاغل خانگی استان ۳۰ درصد افزایش داشته است و سهم بانک‌های عامل مشخص شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با قدردانی از برگزاری برنامه‌های هفته کار و کارگر در استان تصریح کرد: همه دستگاه‌ها به نوعی با جامعه کارفرمایی استان سروکار دارند و باید حامی این قشر باشیم. باقری به نقش مهم وزارت تعاون در خدمت به جامعه هدف در سال‌جاری اشاره کرد و گفت: انتظار دولت تحول از تمام دستگاه‌ها است و باید امسال در اجرایی شدن شعار سال گام‌های اساسی برداریم.
وی تصریح کرد: امیدواریم امسال خدمات دستگاه‌های زیرمجموعه وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی متفاوت‌تر از سال‌های قبل باشد و تمام مدیران جهادی پای کار باشند.
طرح‌های بیمه‌ای دولت برای حمایت از کشاورزان و روستاییان
سرپرست بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مازندران گفت: متقاضیان عضویت نزد صندوق با حداکثر ۴۰ سال سن در سال ۱۴۰۲، مجاز خواهند بود سطح ۹ و ۱۰ درآمدی را انتخاب کنند و پرداخت حق بیمه در این سطح درآمدی باید قبل از پایان ۴۰ سالگی انجام شود. اسفندیاری تصریح کرد: براساس پیشنهاد ارائه شده به دولت زنان سرپرست خانوار دارای سه فرزند به صورت رایگان عضو بیمه روستایی و عشایری می‌شوند و سهم ۵ درصد و ۱۰ درصد آنها توسط خود دولت پرداخت می‌شود.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه