روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۲ دوشنبه ۱ خرداد - شماره 4364

مدیرکل فنی و حرفه ای استان ایلام :

فنی و حرفه‌ای ایلام ۵۰۰ نیروی تخصصی حوزه نفت و گاز را آموزش می‌دهد

 مدیرکل اموزش فنی و حرفه ای ایلام گفت:  آموزش ۵۰۰ نفر برای جذب در پروژه‌های نفت و گاز استان در دستور کار این اداره کل قرار دارد
مجید ولی زاده در نشست خبری به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی افزود: : دور اول این آموزش‌ها از نیمه اول سال جاری آغاز شده است وی ادامه داد: بر اساس تفاهم نامه های منعقد شده با بخش صنعت ( نفت و گاز) تاکنون ۱۴۲ نفر آموزش های لازم را فرا گرفته اند که ارائه این آموزش ها تا پایان شهریور ماه سال جاری پایان می یابد.
وی اظهار کرد:یکی از مهمترین ماموریت های اداره کل آموزش فنی و حرفه ای ایلام آموزش فنی این ۵۰۰ نفر است و  طبق این تفاهم نامه سه جانبه، اولویت بکارگیری نیرو در پروژه های نفت و گاز استان با افراد آموزش دیده فنی و حرفه ای در این دوره هاست.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان ایلام اضافه کرد: جامعه هدف حوزه فنی و حرفه ای بسیار متنوع بوده و بالغ بر ۱۹ گروه را شامل می شود که از جمله آنها می توان به دانشجویان و فارغ التحصیلان ، زنان سرپرست خانوار و بدسرپرست ، معتادان بهبودیافته ، افراد کم سواد و جویای کار اشاره کرد. ولی زاده تعهد آموزش های این اداره کل در سال جاری را افزون بر چهار میلیون نفر ساعت بیان کرد
وی ادامه داد:سال گذشته  چهار میلیون و ۷۶۳ هزار و ۵۳۲ نفر ساعت آموزش‌های مهارتی رشته‌های مختلف در مراکز دولتی و خصوصی این استان ارائه شده است.
ولی زاده گفت:  از این تعداد آموزش ارائه شده سه میلیون و ۳۶۲ هزار و ۹۷۷ نفر ساعت با تعداد ۱۵ هزار و ۲۲۴ نفر در بخش دولتی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای ایلام افزود: در بخش آموزشگاه‌های خصوصی در استان یک میلیون و ۳۱۰ هزار و ۵۵۵ نفر ساعت به تعداد چهار هزار و ۸۲۵ نفر آموزش های فنی و حرفه ای ارائه شد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه