روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۲ چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت - شماره 4361

معاون بهره ‌برداری شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت:

مانور ترموویژن شبکه برق خوزستان برگزار شد

 معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: مانور ترموویژن پست‌های فوق توزیع و انتقال خوزستان با هدف آماده‌سازی شبکه برای تابستان ۱۴۰۲، برگزار شد.
سید مهرداد بلادی‌موسوی بیان کرد: با توجه به نزدیکی فصل گرما و شروع پیک برق و لزوم رفع اشکال از شبکه، مانور ترموویژن شبکه برق خوزستان با همکاری چند شرکت برق منطقه‌ای در مدت زمان ۲ روز برگزار شد.
وی با بیان اینکه عملیات ترموویژن به بررسی وضعیت اتصالات جریان الکتریکی با دوربین مخصوص برای شناسایی نقاطی که دچار عیب و احتمال سوختن و ذوب شدن آنها وجود داشته می‌پردازد، افزود: عملیات مانور ترموویژن شبکه برق موضوعی حساس و مهم بوده و این اقدام در جنوب‌غرب کشور و مناطق گرمسیری مانند خوزستان که دمای محیط بالاتر است، برای پیشگیری از حوادث احتمالی حیاتی و مهم‌تر است.
معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تصریح کرد: این مانور با حضور نمایندگان شرکت توانیر و گروه‌های عملیاتی با تجهیزات لازم (دوربین حرارتی) از برق‌های منطقه‌ای تهران، باختر، غرب، اصفهان و فارس برگزار شده است.
به گفته بلادی موسوی در این مانور تعداد ۱۷ پست فوق‌توزیع و ۱۶ پست‌انتقال خوزستان با حضور گروه‌های عملیاتی شرکت‌های برق منطقه‌ای مذکور و شرکت تنانیر (شرکت تعمیر و نگهداری انتقال نیروی خوزستان) مورد پایش قرار گرفته که نتایج مناسبی در پی داشته است و با شناسایی نقاط داغ، رفع اشکال از آنها در دستور کار گروه‌های عملیاتی قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: در حاشیه برگزاری این مانور کارگاه هم‌اندیشی و آموزشی ترموویژن شبکه برق به صورت پرسش و پاسخ با حضور گروه‌های عملیاتی برگزار شد.
شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت انتقال برق در دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه