روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۲ چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت - شماره 4361

دیدار مدیر عامل آبفای استان با شهردار اصفهان

 در نشست مدیر عامل آبفای استان با شهردار اصفهان، بر تسهيل اخذ مجوزهای لازم به منظور عملیات عمرانی و اصلاح و توسعه‌های شبکه‌های آب و فاضلاب در مناطق مختلف شهر اصفهان تأکید شد.
در این نشست که با حضور چند تن از معاونان شرکت آب و فاضلاب استان و شهرداری اصفهان برگزار گردید، مدیر عامل آبفای استان اصفهان با تقدیر از همکاری‌های شهرداری اصفهان با این شرکت خاطرنشان کرد: امیدواریم با توجه به هماهنگی و ارتباط دوجانبه شهرداری با آبفای اصفهان، توسعه و اصلاح شبکه‌های آب و فاضلاب را در کوتاه ترین زمان ممکن به سرانجام برسانیم.
حسین اکبریان در ادامه به برنامه‌های عملیاتی پیش روی آبفای استان اصفهان اشاره و تصریح کرد: ساخت و تجهیز مخازن، توسعه و اصلاح شبکه‌های آب و فاضلاب به ویژه در نقاط دارای تنش آبی در سطح شهر و واگذاری و نصب انشعابات آب و فاضلاب، از جمله برنامه‌های مهم این شرکت محسوب می‌شود؛ وی همچنین تسهیل صدور مجوزهای لازم از سوی شهرداری را امری مهم برشمرد. علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان نیز در این نشست بر تقویت روابط بین سازماني جهت رفع موانع تاکید کرد و از حفر ۹۰۰ چاه جذبی توسط شهرداری به منظور جذب روان‌ آب‌ها و باران‌های سیل آسیا در سطح شهر اصفهان خبر داد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه