روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۲ چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت - شماره 4361

نماینده ولی فقیه دربنیادمسکن بوشهر :

خیرین درجهت ساخت مسکن محرومین وارد چرخه حساب 100 امام شوند

 نماینده ولی فقیه در بنیادمسکن استان بوشهر گفت : حساب 100امام در راستای رسیدگی و حمایت از محرومان جامعه دو پس از پیروزی انقلاب تشکیل می شود نهادی که برگرفته از فرهنگ قرآنی است .
حجت الاسلام محمود پارمان درجمع خبرنگاران افزود : به گفته امام راحل زن ومرد محروم جامعه بودن که این انقلاب را به ثمر رساندند و همواره بر رسیدگی  و حمایت از مستضعفین ومحرومین تاکید داشتند.
وی با بیان اینکه  دو ماه پس از پیروزی انقلاب در 21 فروردین سال 58 حساب 100 امام تاسیس می شود اظهارداشت : خیرین استان  جهت کمک به این قشر می توانند کمکهای خود را جهت دهی کنند ووارد چرخه حساب 100امام  شوند و دربحث تعمیروساخت مسکن مناطق محروم مشارکت نمایند.
حجت الاسلام محمود پارمان سقف کمک از محل حساب 100 امام برای محرومین درروستاها 50 میلیون و در شهرها 60میلیون بلاعوض ذکر کرد و افزود: در استان بوشهر سالانه بیش از 4هزار مسکن روستایی احداث می شود وسیاست کاری بنیادمسکن انقلاب اسلامی این است که تمام اعتبارات ، بودجه و خدمات خود را به مناطق محروم روستایی که جغرافیای آن مشخص شده است   سرازیرنماید.
مدیرحساب 100 امام (ره) بنیادمسکن استان بوشهر نیز گفت : تاسیس حساب 100 امام ازسال 58 بمنظور حمایت از مسکن محرومین درسطح جامعه با مشارکت مردم وخیرین تاکنون اتفاقات خوبی را رقم زده است .
احمدرضا رستمیان افزود: درسال گذشته 505 واحد مسکن محرومین با مشارکت خیرین تعمیربازسازی واحداث شد که از این تعداد 166 واحد در روستاها و 339 واحد درشهرها انجام شده است .
وی یاداورشد: خیرین می توانند بصورت نقدی از طریق بانک ملی وغیرنقدی از طریق واگذاری زمین ومصالح ساختمانی در ساخت مسکن مشارکت داشته باشند.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه