روزنامه کائنات
4

جامعه

۱۴۰۱ دوشنبه ۱۱ مهر - شماره 4220

سرپرست سازمان فاوای شهرداری خبر داد

امکان دسترسی به خدمات شهرداری تهران از پنجره واحد خدمات الکترونیک دولت

 سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران از ارائه خدمات الکترونیک شهرداری تهران در پنجره واحد خدمات الکترونیک دولت خبر داد.
هادی محضرنیا با اشاره به دستور زاکانی شهردار تهران مبنی بر ارائه خدمات مدیریت شهری در پنجره واحد خدمات الکترونیک دولت، گفت: از اردیبهشت‌ماه سال جاری، این موضوع در اولویت قرار گرفت و همکاران بخش فنی، زمینه لازم را برای انجام این کار فراهم کردند.
سرپرست سازمان فاوای شهرداری تهران افزود: علاوه بر الزام سازمان فاوای شهرداری تهران مبنی بر پیاده‌سازی این اقدام قانونی، شهردار تهران نیز این موضوع را پیگیری کرده و بر اجرایی شدن آن تاکید داشتند به طوری‌که به‌محض انجام هماهنگی‌های لازم، از ساعت ۲۰ شنبه نهم مهرماه، شهروندان این امکان را دارند که به پنجره خدمات دولت وارد شده و از سامانه خدمات شهرداری تهران استفاده کنند.
بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، وی با اشاره به ارائه ده‌ها خدمت مختلف شهرداری تهران در پنجره واحد خدمات الکترونیک دولت، افزود: رسیدگی به درخواست‌های مردمی ۱۳۷، صحت‌سنجی املاک مسکونی و غیرمسکونی، پرداخت عوارض خودرو و پرداخت طرح ترافیک از طریق درگاه «تهرانِ من» و درگاه دولت الکترونیک از مهم‌ترین خدماتی است که در اختیار شهروندان قرار دارد.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه