روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۱ دوشنبه ۲۸ شهريور - شماره 4213

مدیر روابط عمومی پتروشیمی ایلام:

نقش محوری مردم ایلام در خلق حماسه کنگره اربعین بی بدیل است

مدیر روابط عمومی شرکت پتروشیمی ایلام گزارشی از عملکرد و نحوه خدمات رسانی این مجموعه به زائران اربعین در استان ایلام ارائه کرد.
علیرضا معراجی با اشاره به نقش محوری استان ایلام در خدمت رسانی به زائران راهپیمایی عظیم اربعین گفت: مفتخریم که از سالیان گذشته تاکنون استان ما مسیر اصلی تردد زائران عتبات عالیات بوده و لذا تمامی ارگان ها و دستگاه های اجرایی مرتبط در موضوع اربعین در ایلام با تمامی ظرفیت ها و امکانات خود مشغول انجام وظیفه هستند.
وی افزود: در راستای تصمیمات ستاد اربعین استان، شرکت پتروشیمی ایلام به عنوان معین شهرستان های چوار و ایوان انتخاب گردیده و علاوه بر برپایی موکب و ارائه خدمات هم چون طبخ و توزیع سه وعده غذای گرم،  آب معدنی و چای، توزیع شربت و آب‌میوه، از موکب های مردمی مستقر در این دو شهرستان نیز پشتیبانی نمود.
معراجی ادامه داد: از تاریخ ۱۲ شهریور خدمت رسانی این مجموعه به زوار در مسیر رفت آغاز گردید و روزانه حدود دوهزار غذا تهیه و‌توزیع شد و در چندروز اخیر با توجه به حجم بالای بازگشت زائران در مسیر بازگشت، بین سه تا چهار هزار پرس غذا در روزهای آخر نیز بین ۷ تا هشت هزار پرس غذا در روز توسط موکب پتروشیمی ایلام توزیع گردید.
وی  با تاکید بر توجه ویژه مردم ایلام به رعایت شأن و منزلت زائران، بیان کرد: هم اکنون بسیاری از مردم ایلام خانه های خود را زائرسرای زائرین اباعبداله نموده و به عادت هرساله خود با خلوص نیت به زوار اربعین حسینی خدمات‌رسانی می کنند و نقش بزرگی در خلق این حماسه ی عظیم دارند.
مدیر روابط عمومی پتروشیمی ایلام گفت: با هدف علاقه مندسازی و ایجاد انگیزه در کودکان و نوجوانانی که در این سفر معنوی با خانواده های خود همراه بوده اند، هدایایی در قالب کالاهای فرهنگی و انگیزشی از جانب پتروشیمی ایلام اهدا شده است.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه