روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۱ سه شنبه ۲۷ ارديبهشت - شماره 4130

همزمان با نخستین روز کاری نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی صورت گرفت؛

دیدار مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با مدیران ارشد صنعت نفت

 مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با مدیران ارشد صنعت نفت و شرکت های بزرگ حاضر در نمایشگاه دیدار کرد.
همزمان با نخستین روز کاری بیست ‌و ششمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران با تعدادی از مدیران شرکت های زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران و مجموعه های بزرگ صنعتی حاضر در نمایشگاه دیدار کرد. دکتر حمید رضا گلپایگانی پس از  شرکت در  مراسم  افتتاح نمایشگاه، در بازدید از شماری از غرفه ها با مدیران و  نمایندگان شرکت های سازنده و دانش بنیان فعال در عرصه ساخت قطعات و تجهیزات به گفت وگو نشست.
وی با اشاره به فرصت پیش آمده برای رایزنی و هم افزایی و گفت وگوی چهره به چهره با دست اندرکاران ساخت و تولید تجهیزات و قطعات کاربردی در صنعت نفت و حفاری، گفت: براساس برنامه ریزی به عمل آمده در مدت برپایی نمایشگاه خود و مدیران شرکت از غرفه های شرکت ها و مجموعه های صنعتی، دانش بنیان و  مراکز علمی و پژوهشی بازدید و در خصوص تامین نیازهای شرکت و همچنین زمینه های همکاری و همیاری مشترک و استفاده از ظرفیت های داخلی بحث و بررسی و تبادل نظر خواهند داشت.
همچنین دکتر گلپایگانی در اولین کاری نمایشگاه با تعدادی از مدیران عامل شرکت های بخش خصوصی فعال در صنعت حفاری، پروژه های نفت و گاز و نمایندگان و کارشناسان  شرکت های خارجی حاضر در نمایشگاه دیدار و گفتگو کرد.
بیست ‌و ششمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «نفت دانش‌بنیان، تولید ایرانی و صادرات جهانی» از روز جمعه (23 اردیبهشت ماه 1401) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌ کار کرد.
 در این نمایشگاه که به مدت چهار روز دایر است یک  هزار و  ۲۰۰  شرکت داخلی و  ۴۴  شرکت خارجی  از  ۱۱ کشور حضور دارند.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه