روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۱ سه شنبه ۲۷ ارديبهشت - شماره 4130

هفتادویکمین جلسه علنی شورای شهر برگزار شد؛

انتقاد رییس شورای شهر تبریز در خصوص اماکن ارائه شده به بانک شهر

 آذربایجان شرقی – لیلا پاشایی: رییس شورای اسلامی شهر تبریز بر صدور حکم تخلیه اماکن ارائه شده به بانک شهر تاکید کرد.
حجت الاسلام رسول برگی در هفتادویکمین جلسه علنی اظهار کرد: هفته گذشته روز جهانی جمعیت هلال احمر را داشتیم که این روز را خدمت تمامی زحمتکشان این عرصه تبریک عرض می‌کنیم و امیدواریم همواره شاهد آرامش بوده و سانحه‌های ناگوار را نبینند.
وی در ادامه سخنان خود ضمن تبریک روز روابط عمومی ابراز کرد: ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی است، این روز را نیز خدمت تمامی تلاشگرانی این عرصه که سخت مشغول به کار هستند تبریک می‌گوییم.
رییس شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود گفت: روز منش پهلوانی را هم خدمت تمامی پهلوانان به ویژه همکار ارجمندمان پرویز هادی تبریک عرض کرده و خواهان توفیقات روز افزون برای آنها هستیم.
برگی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص سرانه ورزشی مطرح کرد: سرانه ورزشی شهر تبریز به نسبت جمعیت کم بوده و باید برای این مهم اقداماتی اتخاذ شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود هم توضیح داد: مدیران ما تاکسی ندارند، یک دستگاه پراید دارند که برای نشان دادن ساده‌زیستی خود با آن به محل کار تردد می‌کنند و یک دستگاه شاسی‌بلند ارس پلاک که در پارکینگ نگهداری و در ساعات غیراداری از آن استفاده می‌کنند.
رییس شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه بیان کرد: به مدیران حق استفاده از تسهیلات بانکی در راستای نوسازی ناوگان تاکسیرانی داده نشود.
این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: در خصوص انحلال شرکت بهره‌برداری و تشکیل سازمان حمل و نقل ریلی سریعا نامه‌ای از سوی امور حقوقی تدوین شود تا اقدامات لازم را انجام دهیم.
برگی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد شدید از وضعیت بانک شهر اظهار کرد: متاسفانه بانک شهر از سال ۱۳۸۸ تاکنون به صورت رایگان از تمامی خدمات شهری استفاده کرده و هیچ هزینه‌ای به شهرداری متقبل نشده است.
رییس شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: علاوه بر این بهترین نقاط شهری به کیوسک‌ها، شهرنت‌ها و دستگاه‌های اِی‌تی‌اِم اختصاص داده شده و در این راستا هم هیچ هزینه‌ای به شهرداری داده نمی‌شود، اینها همه بیت‌المال بوده و باید تعیین‌تکلیف شود.
وی افزود: متاسفانه هیچ قرارداد و مزایده‌ای در این راستا با بانک شهر وجود ندارد و باید در این راستا اقداماتی ترتیب داده شود، شهرداری مزایدات را بیاورد تا بدانیم با کدام قرارداد این محل‌ها به آنها تحویل داده شده است.
برگی با بیان اینکه شورای شهر وظیفه نظارت عالی به این موضوع دارد، ادامه داد: ما نمی‌توانیم به بیت‌المال خیانت کنیم، در راستای این موضوع مهم خواستار پاسخ قانع کننده از سوی شهرداری هستیم.
رییس شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه سخنان خود ابراز کرد: خواهشمندیم فورا حکم تخلیه برای مکان‌هایی که به بانک شهر داده شده، صادر شود و اجرت گرفته شود.
این مقام مسئول در ادامه افزود: در جلسه هفته قبل در خصوص صداوسیما عناوینی را مطرح کردیم که خوشبختانه امام جمعه محبوب تبریز هم دستور صریح دادند که این اختلاف با شهرداری حل شود.
رییس شورای اسلامی شهر تبریز تاکید کرد: بیت‌المال صلواتی نیست و به این موضوع مهم در خصوص بانک شهر باید توجه شود.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه