روزنامه کائنات
6

انرژی

۱۴۰۱ سه شنبه ۲۷ ارديبهشت - شماره 4130

وزير نفت در حاشيه آخرين روز نمايشگاه بين‌المللي نفت خبر داد

آغاز 40 پروژه جديد به ارزش 30 ميليارد دلار در سال 1401

 وزير نفت اظهار کرد: امسال وزارت نفت بيش از 40 پروژه جديد به ارزش 30 ميليارد دلار آغاز خواهدکرد و تکيه اصلي ما براي تأمين تجهيزات اين پروژه‌ها شرکت‌هاي داخلي است.
جواد اوجي صبح ديروز (دوشنبه 26 ارديبهشت‌ماه) در حاشيه بيست‌وششمين نمايشگاه بين‌المللي نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي در جمع خبرنگاران با بيان اينکه اين نمايشگاه از بزرگ‌ترين و معتبرترين رويدادهاي نفت و گاز جهان به‌شمار مي‌آيد، گفت: امسال بيش از 1200 شرکت داخلي و خارجي دانش‌بنيان در اين نمايشگاه حاضر شدند.
وي گفت: در حاشيه بيست‌وششمين نمايشگاه بين‌المللي نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي که نسبت به نمايشگاه‌هاي سال‌هاي گذشته بسيار پرشورتر بود، قراردادها و تفاهم‌نامه‌هاي زيادي امضا شد.
وزير نفت با اشاره به سخنان رئيس‌جمهوري در زمينه صادرات خدمات فني و مهندسي در بازديدي که در آخرين روز از بيست‌وششمين نمايشگاه بين‌المللي نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي داشت، اظهار کرد: توليدکنندگان و شرکت‌هاي دانش‌بنيان ايراني در طول سال‌هاي گذشته بسيار توانمند شده‌اند از اين‌رو بايد گام‌هاي بلندي براي صدور خدمات خود بردارند.
اوجي با تأکيد بر اينکه ديپلماسي انرژي در دولت سيزدهم به‌ويژه در بخش کشورهاي واقع در آمريکاي لاتين بسيار فعال شده است، افزود: امسال وزارت نفت بيش از 40 پروژه جديد به ارزش 30 ميليارد دلار آغاز خواهد کرد که تکيه اصلي ما براي تأمين تجهيزات اين پروژه‌ها شرکت‌هاي داخلي هستند.
وي اظهار کرد: وزارت نفت برنامه‌هاي خوبي براي حمايت از شرکت‌هاي داخلي براي افزايش صادرات خدمات فني و مهندسي دارد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه