روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۰ دوشنبه ۴ بهمن - شماره 4068

به منظور شناسایی و‌رفع موانع و‌مشکلات تجارت با کشورهای حوزه خلیج فارس،

جلسه کمیته امورگمرکی، بندری و حمل ونقل استان در بندر بوشهر برگزار شد

  به منظور شناسایی و‌رفع موانع و‌مشکلات تجارت با کشورهای حوزه خلیج فارس، جلسه کمیته امور گمرکی، بندری و حمل و نقل استان به میزبانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی، محمد شکیبی نسب معاون بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر دراینباره گفت: به منظور شناسایی و‌رفع موانع و‌مشکلات تجارت با کشورهای حوزه خلیج فارس ، جلسه کمیته امور گمرکی، بندری و حمل و نقل استان به میزبانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر برگزار شد.
شکیبی نسب افزود: این جلسه که با هدف رفع مشکلات تجارت با کشورهای حوزه خلیج فارس در حوزه گمرکی، بندری و حمل و نقل ( دریایی. جاده ای و هوایی) و تسهیل صادرات بویژه با کشور قطر بعنوان میزبان جام جهانی فوتبال در سال ۲۰۲۲  انجام شدو شرکت کنندگان هرکدام به بیان  مشکلات و پیشنهادات خود در این خصوص پرداختند.
گفتنی است، کمیته امور گمرکی، بندری و حمل و نقل استان متشکل از اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، ستاد نظارت گمرکات استان،اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، اداره کل فرودگاههای استان و همچنین اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان، شورای هماهنگی بیمه های استان، شرکت کشتیرانی هوپاد دریا و تعدادی از شرکت‌های نمایندگی کشتیرانی می باشد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه