روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۰ دوشنبه ۴ بهمن - شماره 4068

به میزبانی مجموعه شیوا ؛

بزرگترین نمایشگاه فرش و مبل جنوب کشور در بندرعباس افتتاح شد

   جمیله دبیری نیا -  در مراسمی با حضوراحمد مرادی ، نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی ، امیر خلبان سرتیپ دوم محسن حیدریان، فرمانده پایگاه نهم شکاری شهیدعبدالکریمی بندرعباس، ناصر فخاریان ، رئیس اتحادیه و  عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ، علی باصره رئیس اتاق اصناف بندرعباس، جلالی رئیس سابق اتاق اصناف،نمایندگان مختلف شرکت های فرش و جمعی از مسئولین، اصحاب رسانه و مشتریان، میهمان این جشن بزرگ بودند، « خانه شیوا» افتتاح شد .
مدیرعامل مجموعه شیوا در آیین افتتاح « خانه شیوا » با بیان اینکه این مجموعه به درخواست مشتریان ما در هرمزگان و نارضایتی آنها بدلیل پراکندگی و همچنین حجم بالای ترافیک و شلوغی  مرکز شهر راه اندازی شد ، گفت : از آنجایی که فرهنگ خرید به سمت  فروشگاه های متمرکز باتنوع بالای کالا  می‌رود و مشتری ترجیح می دهد با توجه به مشغله های روزانه و بدون دردسر خرید خود را از یک فروشگاه انجام دهد تصمیم گرفتیم این مجموعه تجاری فرهنگی را در زمینه فرش ، مبلمان ، دکوراسیون و پرده به صورت کلی و جزئی و با بهترین برندهای ضمانت دار کشور راه اندازی کنیم.
ایوب مهدوی فرد بابیان اینکه با افتتاح خانه بزرگ شیوا تعداد شعب شیوا در سطح استان به ۹ شعبه رسید ، ادامه داد: زمانی که این پروژه را تحویل گرفتیم 80  درصد پیشرفت فیزیکی داشت و با حمایت سرتیپ امیر حیدریان فرمانده پایگاه نهم شکاری بندرعباس و امیر خرسند در تهران و همچنین حمایت های احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی مجموعه به صورت بلند مدت در اختیار ما قرار گرفت .
مهدوی فرد با بیان اینکه 20 درصد باقی مانده را از 15 آبان سال جاری در مدت کوتاه تنها 2  ماه و نیم شروع کردیم ، اضافه کرد : محوطه سازی ، آسفالت ، درختکاری ، دکوراسیون داخلی  را  40 اکیپ به صورت شبانه روز برای افتتاح این مجموعه در 30  دی ماه تلاش کردند و همچنین تمام کارها را از صفر تا 100  اعم از روشنایی معابر سرخیابان مجموعه را خودمان با حمایت پایگاه هوایی انجام دادیم.
وی با بیان این موضوع که خانه شیوا یک مکمان تجاری فرهنگی است ، عنوان کرد : این مجموعه درسه فاز فعالیت می کند فاز اول ،  فرش و مبلمان  در زمینی به مساحت  3200 مترمربع  راه اندازی شد . فاز دوم ، فاز  لوازم خانگی با بیش از 10 برند برتر کشور در تیرماه سال 1401 با 2700  مترمربع به بهره برداری می رسد و  فاز سوم فاز ادوات فضای سبز ، فواره های باغی و ویلایی ، گلخانه‌ای  و نهال های خاص در  مهر ماه سال 1401 به بهره برداری می رسد .
این کارآفرین جوان تصریح کرد : با افتتاح فاز اول این مجموعه 60 تن به خانواده بزرگ شیوا اضافه شده و میزان اشتغالزایی ما به 160  تن رسید که همه در این مجموعه بیمه و به طور مستقیم شاغل هستند و همچنین ۶۰ تن نیز در پروژه های عمرانی این مجموعه فعالیت دارند.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه