روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۰ دوشنبه ۴ بهمن - شماره 4068

دیدار مدیران رادیو معارف با تولیت مسجد مقدس جمکران

 در دیدار مدیران رادیو معارف با تولیت مسجد مقدس جمکران در خصوص راه اندازی مباحث رادیو انتظار گفت وگو شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جمکران، مدیر و جمعی از مسئولان رادیو معارف با حضور در مسجد مقدس جمکران با حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران دیدار و گفت وگو کردند.
تولیت مسجد مقدس جمکران وجود این رسانه دینی را یکی از مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی دانست و جذابیت را از اصول این رادیو عنوان کرد.
وی با تاکید بر اینکه برنامه های رسانه باید منطبق با وظیفه شرعی و احکام اسلام طراحی و تولید شود، خدمت در رادیو معارف را برای دست اندرکاران آن توفیق مهم عنوان کرد.
در ابتدای این نشست مسعود کاویانی _مدیر رادیو معارف_ ضمن معرفی این رادیو به ویژگیهای آن پرداخت و خاطر نشان کرد: برنامه های رادیو معارف تقریبا در چهارچوب کامل دیانت وسیاست قرار می گیرد و مخاطبان این رسانه دینی از قشر متدین هستند و بخشی از شنوندگان در حوزه آموزش این رادیو را دنبال می کند.
وی در ادامه افزود :برنامه های رادیو معارف به گونه ای ساخته می شود که مومن مدافع باشند هم در مباحث دینی هم در مباحث خاص رسانه .نگاه ما در رسانه ذائقه پروری است و رادیو معارف یک رسانه هادی است نه پیرو.
مدیر رادیو معارف درادامه به عدم پخش موسیقی از این رسانه دینی اشاره کرد و گفت: برنامه های رادیو معارف در معاونت صدا جایگاه ویژه ای دارد و این در حقیقت حاصل تلاش همکاران پرتلاش ماست که به طور هنرمندانه برنامه های خود را ارایه می دهند و اغلب کارشناسان این رادیو اساتید درجه یک حوزه و دانشگاه هستند .
مسعود کاویانی با اشاره به برنامه های مهدوی رادیو معارف خاطرنشان کرد: مباحث مهدوی در رادیو معارف به صورت فصلی یا خاص نیست بلکه برنامه های بسیاری داریم که در طول هفته و سالیان سال است که از رادیو معارف به روی آنتن می رود بحث حوزه های مهدویت و نگاه ما به این موضوع، یک نگاه راهبردی و استراتژیک است .
همچنین در این جلسه برای راه اندازی “رادیو انتظار ” از ابتدای ماه شعبان المعظم همزمان با میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی عج با همکاری مسجد مقدس جمکران مباحثی مطرح شد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه