روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۰ دوشنبه ۴ بهمن - شماره 4068

پیام تبریک مدیر کل بهزیستی مازندران به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر و روز زن


  دکتر گوهردهی ، مدیر کل بهزیستی مازندران طی پیامی فرارسیدن بیستم جمادی الثانی ، ولادت باسعادت بانوی دو عالم حضرت زهرا (سلام الله علیها) و تقارن آن با روز مادر و روز زن را تبریک گفت.
به گزارش ‌روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران متن پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
“انا اعطیناک الکوثر ، "فصل لربک والنحر ،"ان شانئک هوالابتر”
بیستم جمادی‌الثانی سالروز ولادت با سعادت دختر نبوت، همسر ولایت، مادر امامت ، کوثر قرآن، اسوه تمام عیار مکارم اخلاق و فضائل ، بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) ، که مصادف با ولادت معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، هفته زن و روز مادرنامگذاری شده است را گرامی میداریم .
به یقین فاطمه زهرا( س) الگوی مطلوب و شایسته ای نه تنها برای بانوان متدین و مهربان ، بلکه الگویی برای تمامی انسانها و مروّج شهامت، شجاعت، ساده زیستی و پرهیز از تجمل ، حق مداری ، مشارکت در مسائل سیاسی و اجتماعی و دفاع از حقانیت بود.
تمامی زنان مسلمان با الگو قراردادن ایشان به عنوان سرلوحه و سرمشق زندگی خویش بویژه بانوان شاغل در بهزیستی مازندران در عرصه کار و تلاش و خدمت رسانی به جامعه ی هدف و رسیدن به قله های رفیع انسانیت از هیچ کوششی دریغ نکرده و گام های موثری در جهت کاستن آلام دردمندان و نیازمندان و همچنین اعتلای جایگاه زنان در ساختارهای بنیادین و اجرایی کشور عزیزمان ایران برداشته اند. بی تردید زنان به عنوان عناصر موثر در تحکیم بنیان خانواده و حافظ کیان و اعتبار آن، علاوه بر نقش انکارناپذیر شان در این حوزه ، رکن لاینفک توسعه ساختارمند و پایدار جامعه هستند.
اینجانب ضمن قدردانی از خدمات ارزنده و شایسته ی تمامی این بزرگواران میلاد باسعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) را به زنان و مادران نیکنام ایرانی بالاخص زنان سخت کوش سرپرست خانوار و تحت پوشش بهزیستی مازندران ، زنان دارای معلولیت و جانباز ایرانی و نیز همکاران ارجمندم تبریک عرض نموده و با ارج نهادن به همت بلند این بزرگواران، از تلاش های خستگی ناپذیرشان قدردانی می نمایم وتوفیق روزافزون همگان را از خداوند منان خواستارم.
دکتر فرزاد گوهردهی - مدیر کل بهزیستی مازندران

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه