روزنامه کائنات
3

اقتصاد

۱۴۰۰ شنبه ۲۲ خرداد - شماره 3915

معاون بندري و اقتصادي بنادر و دريانوردي سيستان و بلوچستان؛

2کشتي حامل کالاي اساسي در بندر چابهار پهلو گرفت

 معاون بندري و اقتصادي بنادر و دريانوردي سيستان و بلوچستان گفت: در ادامه روند واردات کالاهاي اساسي، دو فروند کشتي حامل کالاي اساسي ذرت و برنج در بندر شهيد بهشتي چابهار پهلوگيري کرد.
حسين شهدادي در چابهار اظهار داشت: در ادامه روند واردات کالاهاي اساسي، دو فروند کشتي حامل کالاي اساسي ذرت و برنج در بندر شهيد بهشتي چابهار پهلوگيري کرد.
معاون بندري و اقتصادي بنادر و دريانوردي سيستان و بلوچستان افزود: اين کشتي‌ها حامل 67 هزار تن ذرت فله و کشتي 27 هزار تني برنج کيسه‌اي است که روز گذشته در بندر شهيد بهشتي پهلوگيري و بلافاصله عمليات تخليه آن آغاز شد.
وي با تاکيد بر فرآيند ترخيص و خروج مطلوب اين محموله‌ها، گفت: خوشبختانه با زيرساخت‌ها و تجهيزات بندر چابهار براي پهلودهي و تخليه و بارگيري انواع کشتي و کالا و تعامل و تشريک مساعي که با گمرک و دستگاه‌هاي مرتبط وجود دارد کالاها با رويه‌هاي گمرکي و بدون رسوب به مقاصد مورد نظر حمل خواهد شد. شهدادي با اشاره به ترانزيت، صادرات و واردات کالاهاي اساسي بندر چابهار در سال جاري، گفت: از ابتداي امسال نيز با وجود محدوديت‌هاي کرونا، فعاليت‌هاي بندري، تخليه و بارگيري و ورود و خروج کاميون‌هاي حامل بار با تشديد پروتکل‌هاي بهداشتي تداوم داشته است. معاون بندري و اقتصادي بنادر و دريانوردي سيستان و بلوچستان تداوم ورود و خروج کشتي از بندر چابهار و پروژه‌هاي سرمايه‌گذاري و زيرساختي اين بندر زمينه ايجاد اشتغال، تحرک حمل و نقلي و پويايي اقتصادي را بويژه در استان رونق بخشيده است.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه