روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۳۹۹ شنبه ۲۰ دي - شماره 3821

واکسیناسیون پاکبانان شهرداری گرگان به طور رایگان

 موسی الرضا صفری معاون خدمات شهری شهرداری گرگان اظهار کرد: تمامی 548 پاکبان مناطق سه گانه شهرداری به صورت رایگان واکسن آنفولانزا تزریق خواهد شد.
به گزارش کائنات، صفری افزود: عملیات واکسیناسیون این پاکبانان زحمتکش از روز گذشته آغاز شده و تا اواخر ماه جاری ادامه خواهد داشت.معاون خدمات شهری شهرداری گرگان تصریح کرد: این واکسیناسیون در راستای اجرای تفاهم نامه همکاری مشترک بین مرکز بهداشت و شهرداری گرگان آغاز شده است.صفری هدف از انعقاد این تفاهم نامه را ارتقای سلامت کارکنان خدمات شهری و همچنین کاهش هزینه پزشکی این زحمتکشان  از طریق واکسیناسیون آنفولانزا ذکر کرد.به گفته وی، این تفاهم نامه مشترک به امضای دکتر دادبود شهردار گرگان و مرتضی غلامی سرپرست مرکز بهداشت رسیده است.

فاز نخست شهربازی گرگان بهار 1400 به بهره برداری می رسد
 دکتر عبدالرضا دادبود شهردار گرگان در خصوص بازدید امروز از پروژه بزرگ شهربازی گرگان اظهار کرد: طبق قراردادی که با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) داریم به محل ساخت پروژه آمدیم و موضوعاتی که مربوط به آن است را مورد بررسی قرار دادیم.
به گزارش کائنات، دادبود با بیان اینکه بخش اول پروژه شهربازی در حوزه زیرساخت های آن است گفت: امیدوارم با برگزاری جلسات هفتگی مستمر، مشکلات پروژه به طور کامل برطرف شود و سرعت ساخت آن شتاب بیشتری پیدا کند.وی خاطرنشان کرد: قرار شد بخشی از تجهیزات لازم که در بضاعت شهرداری است را تهیه و نصب کنیم و تحت عنوان فاز اول شهربازی به بهره برداری برسانیم.شهردار گرگان در خصوص زمان بهره برداری پروژه تصریح کرد: عملیات خاکبرداری، خاکریزی، دیواره سازی و تراس بندی محوطه 15 هکتاری و راه های دسترسی در حال اجراست و امیدوارم در بهار 1400 بخش اول این پروژه را از قرارگاه تحویل بگیریم.

مانور قطع خطوط مخابراتی شرکت گاز در شرایط بحران برگزار شد
 مانور قطع خطوط ارتباطی و مخابراتی مرتبط با امداد و خدمات رسانی شرکت گاز استان گیلان بصورت هماهنگ در سطح استان برگزار شد.
به گزارش کائنات، علی صفایی رئیس واحد مخابرات شرکت گاز استان گیلان در این خصوص گفت: مانور هماهنگ قطع خطوط ارتباطی با هدف ارتقا پشتوانه لجستیک شرکت گاز استان گیلان در شرایط بحران های احتمالی برگزار گردید. رئیس واحد مخابرات شرکت گاز استان گیلان  افزود: هدف از اجرای این مانور اجرای تمهیدات جایگزین شرایط نرمال می باشد که مهم ترین این موارد، جایگزینی یکپارچه شبکه ارتباطات رادیویی با خطوط ارتباطی امدادی است.صفایی ادامه داد: ارائه خدمات مطلوب و به موقع امدادی مستلزم ارتباط دو جانبه مشترکین و مرکز پیام اداره گاز استان (برون سازمان) و همچنین ارتباط این مرکز با ادارات شهرستان و واحد های مستقر در سطح استان(درون سازمان) است، لذا واحد مخابرات به عنوان متولی این حوزه، طی این مانور ضمن بکارگیری تجهیزات پشتیبان و شناسایی کمبود های شبکه جایگزین رادیویی (با تاکید بر استفاده از بیسیم)، ارتباطات پایدار بخش درون سازمانی را به نحو مطلوبی تقویت خواهد کرد.وی در پایان از کلیه دست اندرکاران این مانور از قبیل معاونت مالی و پشتیبانی، معاونت بهره برداری، روسای بهره برداری مرکز استان و شهرستان ها، همکاران مرکز پیام و کلیه همکارانی که در سراسر استان واحد مخابرات را در اجرای این مهم یاری رساندند، تشکر و قدردانی نمود.

معاون امور عمرانی استانداری همدان مطرح کرد؛
رویکرد انسان محوری شهرداری همدان در اجرای پروژه ها
 فرهاد فرزانه معاونت امور عمرانی استانداری همدان به همراه صوفی شهردار همدان، دهبانی صابر مدیر منطقه یک و علی ضمیر معاون خدمات شهری از روند اجرایی پروژه هایی مانند احداث پارک فرامنطقه ای ولایت، سایت موزه میدان امام (ره) و ساختمان چندمنظوره کوی مدرس در سطح منطقه یک بازدید کردند.
به گزارش کائنات، معاون امور عمرانی استانداری همدان با اشاره به توسعه نگاه انسان محوری و ایجاد پیوستهای فرهنگی و اجتماعی حرکت شهر همدان را به سمت یک شهر ایده آل برای شهروندان دانست و گفت شهر همدان دارای خصوصیات و ویژگی خاصی از منظر فرهنگی، تاریخی و اجتماعی و بایستی در اجرای تمامی پروژه ها چنین ویژگی هایی لحاظ شوند که در این صورت شاهد استقبال مردم از این پروژه ها خواهیم بود.
دهبانی صابر مدیر منطقه یک نیز با بیان اینکه روند عملیات اجرایی پارک فرامنطقه ای ولایت در حال انجام است گفت هم اکنون عملیات احداث دیوارهای حائل و سنگچینی های مربوطه در حال انجام است گفت با احداث این پارک شاهد رشد قابل توجهی در سرانه فضای سبز شهروندان خواهیم بود و قطعا در آینده می تواند یکی از مکان های تاثیر گذار شهر همدان  در جذب گردشگر باشد.
وی همچنین از اتمام عملیات کارگاهی ستون های سازه اصلی سایت موزه میدان امام (ره) خبر داد و گفت عملیات نصب این ستون ها طی روزهای اخیر در حال انجام است و امیدواریم هرچه سریعتر با اجرای فوندانسیون اصلی روند اجرای پروژه را تسریع کنیم.

از ابتدای شیوع ویروس کرونا و در 14 مرحله؛
سپاه ناحیه امامت تبریز ۷۲ هزار بسته معیشتی توزیع کرد
 آذربایجان شرقی - لیلا پاشایی: فرمانده سـپاه ناحیـه امامت تبریـز گفت: این مجموعه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون در ۱۴ مرحله بیش از ۷۲ هزار بسته معیشتی با کمک خیرین و گروه های جهادی بین نیازمندان توزیع کرده است.
به گزارش کائنات، سـرهنگ پاسـدار حسـن صفـدری در مراسم آغاز توزیع ۶ هزار بسته معیشتی توسط سپاه امامت تبریز، افزود: از ابتدای شـیوع ویـروس کرونا و فرمان مقام رهبری مبنی بر لزوم توجه به معیشـت افراد آسـیب دیده از این شـرایط، سـپاه پاسـداران در خط مقدم جمع آوری و توزیع بسـته هـای معیشـتی در مناطـق آسـیب پذیـر و محروم حضـور یافته است و این حرکت همچنان ادامه دارد.
وی با بیان اینکه این حرکت عظیـم و تأثیـرگـذار کـه آوازه آن در آن سـوی مرزهـا هـم بازتـاب وسـیعی داشـت، بـار دیگـر بـر نوع دوسـتی مـردم ایران صحه گذاشـت، اظهار داشت: در سـطح شهر تبریز هم توسط ارگان ها و نهادهای مختلف، تشکل های مردمـی و خیریـن دهها هزار بسـته معیشـتی برای خانواده های کم بضاعت توزیـع شده است.
صفدری ادامه داد: با شـهادت سـردار سلیمانی، هـزاران حاج قاسـم در عرصه های مختلف رشـد و تربیت خواهند یافت که نقشـه های شـوم دشمنان اسلام را نقش بر آب خواهند کرد.
وی اضافه کرد: در قرارگاه «لبیـک یا امام خامنه ای» سـپاه ناحیـه امامت تبریز هم قسـم شـده ایم کـه راه حـاج قاسـم را زنده نگه داریـم و لحظـه ای در دفـاع از این آرمان هـا درنـگ نخواهیم کرد. مسـئول دفتـر نماینـده ولـی فقیـه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز نیز در این مراسم، اظهار داشـت: تأثیرگذاری که انقلاب اسلامی و شخصیت های انقلابی بـر مردم جهان گذاشـته، در تاریخ جهان بی سـابقه اسـت که یکی از این شخصیت ها سردار سلیمانی است. حجت االسلام علی فقیه گفـت: یکی از شخصیت های برجسـته انقلاب که در دنیا، راه و روش او به الگو تبدیل شـده اسـت، سردار رشید اسلام قاسـم سـلیمانی اسـت کـه اینک همـه آزادی، خواهان افسـوس فقدان ایشـان را می خورند. وی با قدردانی از فعالیت های سـپاه ناحیـه امامـت در رزمایـش کمک مؤمنانـه، افزود: همه ارگان ها به خصوص سـپاه در شـرایط بحرانی کرونـا بـا جـان و دل بـه کمـک محرومـان آمدند و این همت و حمیت نمونه ای از نوع دوستی مردم ایران زمین است.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه