روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۳۹۹ شنبه ۲۰ دي - شماره 3821

مسئول دفتر آیت الله العظمی نوری همدانی در مازندران :

حمایت و تقویت سازمان تامین اجتماعی ضروری است

 حجت الاسلام بابائی ،مسئول دفتر آیت الله العظمی نوری همدانی در مازندران گفت:سازمان تامین اجتماعی از نهادهای خدمت رسان و اثرگذار در برقراری عدالت اجتماعی است و باید مورد حمایت قرارگیرد.
به گزارش کائنات،سیدعلی اصغرمحمودی مدیرکل تامین اجتماعی مازندران با حضور در در دفتر آیت اله العظمی نوری همدانی در ساری به تشریح نقش سازمان تامین اجتماعی درکسترش رفاه اجتماعی و تامین امنیت اجتماعی پرداخت.
محمودی دربخش دیگری از سخنانش به طرح ۳۰۷۰ و غیر حضوری شدن ۳۰ خدمت از خدمات سازمان و مزایای این رویداد  عظیم در راستای تسهیل و روانسازی خدمت رسانی به مخاطبان  اشاره نمود.
حجت الاسلام بابائی ،مسئول دفتر آیت الله العظمی نوری همدانی در مازندران دراین دیدار ضمن توصیف اهمیت  نقش سازمان تامین اجتماعی به جهت گستردگی خدمات و حجم بالای مخاطبان ،خدمت در این نهاد بزرگ بیمه گر را به جهت ارتباط تنگاتنگ بااقشار محروم جامعه فرصتی  ارزشمند عنوان نمودو بر ضرورت حمایت و تقویت سازمان تامین اجتماعی تاکیدکرد
برگزاری دوره های آموزشی اجرای طرح 3070 در کلیه شعب استان
سیدعلی اصغرمحمودی،مدیرکل تامین اجتماعی استان مازندران همچنین  از برگزاری دوره های آموزشی پروژه های رونمائی شده در طرح 3070 در کلیه شعب تامین اجتماعی استان مازندران خبرداد.
با تشکیل تیم های آموزشی درشعب سراسر استان به  بیش از 800نفر از مراجعان ،نحوه استفاده از خدمات سازمانپ(روژه های رونمایی شده درطرح 3070   )ازطریق سامانه خدمات غیرحضوری آموزش داده شد.
وی افزود: دوره های آموزشی طبق برنامه برای کارفرمایان و مجامع امورصنفی و کارفرمائی و دیگرمخاطبان ادامه می یابد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه