روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۳۹۹ چهارشنبه ۱۷ دي - شماره 3820

رئیس شورای اسلامی شهر باغستان مطرح کرد؛

سهولت دسترسی شهروندان به خدمات اداری؛ رویكرد شورای اسلامی باغستان

 رئیس شورای اسلامی شهر باغستان با اشاره به رویکرد و پیگیری شورای اسلامی باغستان به منظور سهولت شهروندان محترم در دسترسی به خدمات اداری، گفت: با تخصیص اعتبار از سوی شورای اسلامی، ساختمان بانک ملی نصیرآباد و دفتر اقماری اداره تامین اجتماعی در باغستان در سال جاری بازسازی و افتتاح شد.
به گزارش کائنات، مهندس جلال امامی رئیس شورای اسلامی شهر باغستان با اشاره به بازسازی ساختمان بانک ملی نصیرآباد و دفتر اقماری تامین اجتماعی باغستان گفت: با توجه به توسعه روزافزون شهری و استقرار فزاینده جمعیت در استان تهران به ویژه غرب استان تهران و شهر باغستان با توجه به منطقه جغرافیایی و دسترسی ویژه، نیاز به بهره‌مندی و استقرار انواع خدمات اداری، رفاهی و بانکی ضروری است.
وی افزود: شورای اسلامی شهر باغستان به عنوان نمایندگان مردم از ابتدای آغاز دوره پنجم مدیریت شهری یکی از رویکردها و دغدغه‌های خود را به پیگیری مطالبات مردمی و استقرار و افزایش انواع خدمات اداری به منظور سهولت در دسترسی شهروندان اختصاص دادند.
رئیس شورای اسلامی شهر باغستان بیان داشت: با توجه به اهمیت فعالیت شعب بانک و دفاتر تامین اجتماعی با توجه سروکار داشتن شهروندان با این مجموعه‌ها، ساختمان بانک ملی نصیرآباد و دفتر اقماری اداره تامین اجتماعی پس از خسارت و تخریب در سال ۹۸، با پیگیری و تخصیص بودجه از سوی شورای اسلامی باغستان، بازسازی و افتتاح شد.
مهندس امامی گفت: همواره یکی از مطالبات اصلی مجموعه شورای اسلامی باغستان افزایش ظرفیت خدمات رسانی ادارات و دستگاه‌های دولتی و خصوصی در شهر باغستان با توجه به نیاز موجود بوده است که در ادامه مسیر نیز در این راستا تلاش خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه