روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۳۹۹ چهارشنبه ۱۷ دي - شماره 3820

سخنگوی وزارت بهداشت:

مازندران در وضعیت پیک سوم قرار گرفته است

  سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه مازندران در وضعیت پیک سوم بیماری کرونا قرار گرفته است، گفت:برای مهار و کنترل بیماری باید تست های بیماریابی را افزایش دهیم.
به گزارش کائنات، سیما سادات لاری در حاشیه سفر به مازندران برای بازدید از طرح شهید سلیمانی با بیان اینکه زمانی که دیگر استان‌ها در پیک سوم به سر می‌بردند، استان‌های شمالی به ویژه مازندران در وضعیت بهتری بودند و پیکی را تجربه نکردند، افزود: حتی زمانی که در دیگر استان‌ها محدودیت تردد داشتیم، وضعیت در شمال و مازندران اوضاع بهتر بود.
وی با اظهار اینکه مازندران در حال حاضر وارد وضعیت و پیک سوم بیماری شده است، افزود: همکاری و همدلی خوبی برای اعمال مدیریت هوشمند در استان ایجاد شده است.
وی با اشاره به بازدید از شهرستان‌های ساری و قائمشهر، گفت: اهالی این مناطق از صدور برگه‌های مجاز تردد گلایه مند و نگران کننده بودند و مسئولان پایتخت قول دادند سختگیری بیشتری در تردد به استان مازندران داشته باشند.
۱۰۸۴ بیمار کرونایی در بیمارستان های مازندران بستری هستند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز بیان اینکه ۲۰۹ بیمار جدید در استان شناسایی شدند، شمار بیماران بستری شده مشکوک به کرونا را هزار و ۸۴ نفر اعلام کرد.
دکتر سید عباس موسوی اظهار داشت: تعداد ۲۲۷ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند ظرف همین مدت تعداد ۱۶۵ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.
وی افزود: هم اکنون هزار و ۸۴ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۲۰۹ نفر با علائم حاد تنفسی در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه