روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۳۹۹ چهارشنبه ۱۷ دي - شماره 3820

توسط سازمان عمران تبریز آغاز می شود؛

عملیات اجرایی یکی از مهمترین پروژه های شهری تبریز

 آذربایجان شرقی - لیلا پاشایی: مدیرعامل سازمان عمران تبریز گفت: عملیات اجرائی یکی از مهمترین پروژه های شهری توسط سازمان عمران تبریز آغاز می شود.
به گزارش کائنات، بابک شریفی با اعلام این خبر اظهار کرد: با انجام فرایند تحویل پروژه رمپ یوسف آباد به پاسداران از طرف منطقه یک شهرداری، عملیات اجرائی یکی از مهمترین پروژه های شهری توسط سازمان عمران تبریز کلید می خورد.
وی با اشاره به اهمیت اجرای پروژه رمپ خروجی یوسف آباد به پاسداران افزود: این پروژه در روزهای آتی با انجام تحویل زمین و تجهیز کارگاه عملیاتی خواهد شد.
مدیرعامل سازمان عمران تبریز با تاکید بر ضرورت احداث این پروژه بمنظور کاهش مخاطرات عبور و مرور برای شهروندان و بالاخص ساکنان منطقه گفت: پیش بینی می شود با تملک ۸۳ واحد که اخیرا توسط شهرداری منطقه یک تبریز انجام شده است، در آینده نزدیک عملیات اجرایی توسط سازمان عمران آغاز شود.
بابک شریفی تصریح کرد: پروژه رمپ یوسف آباد به پاسداران در محدوده شهرداری منطقه یک تبریز از پروژه های شریانی اصلی بوده و علاوه بر بعد ترافیکی و مسیرگشائی، بخشی از برنامه های تصویبی ستاد بازآفرینی شهری را نیز شامل می شود.
مدیرعامل سازمان عمران تبریز همچنین از اجرای بتن ریزی اولین فونداسیون پایه p2 پروژه تقاطع ارتش خبر داد.
بابک شریفی در اینخصوص گفت: مقدار خاکبرداری که در این پایه فونداسیون صورت گرفته است ۳۳۰ مترمکعب می باشد.
این مقام مسوول اضافه کرد: مقدار حجم بتن ریزی انجام شده نیز ۱۷۵ متر مکعب هست که حدودا ۳۰ تن میلگرد در اجرای این فونداسیون بکار رفته و این پروژه با اتخاذ تمهیدات زمستانی همچنان در حال اجرا می باشد.
شریفی در ادامه گفت: طی سال جاری بیش از پنج هزار و ۵۰۰ تن آسفالت در سطح شهرداری منطقه یک تبریز با پخش اساسی توسط اکیپ های سازمان یا از طریق پیمانکاران و کارگاه های امانی مناطق پخت، تهیه و توزیع گردیده است.
مدیرعامل سازمان عمران تبریز در عین حال ضمن اعلام ادامه دار بودن برنامه آسفالت ریزی خاطرنشان کرد: در شرایط جوی استاندارد و مساعد، کارخانجات پخت و تولید آسفالت این سازمان با فعال سازی اکیپ های پخش اساسی و یا تحویل آسفالت به پیمانکاران مناطق دهگانه در محل کارخانجات، مجددا برنامه مدون و مصوب آسفالت ریزی ها را اجرا خواهند کرد.
شریفی اضافه کرد: بر همین اساس در سطح حوزه شهرداری منطقه یک جهت لکه گیری و چاله زدائی بیش از پنج هزار و ۵۰۰ تن در سطح معابر و کوچه ها با تامین آسفالت توسط سازمان عمران تبریز و تحویل در کارخانه تولید آسفالت اجرا گردیده است.
مدیرعامل سازمان عمران تبریز افزود: طی سال جاری بیش از  ۲۴ هزار و ۴۰۰ تن آسفالت در سطح شهرداری منطقه ۱۰ تبریز بصورت پخش اساسی توسط اکیپ های سازمان عمران تبریز و یا از طریق پیمانکاران و کارگاه های امانی مناطق پخت، تهیه و توزیع شده است.
شریفی در ارتباط با تداوم نهضت آسفالت ریزی اصولی توسط سازمان عمران تبریز اظهار کرد: در این راستا خیابان انقلاب - اتوبان پاسداران ارم تا ایده لو - رمپ ودلوپ ورودی و خروجی ارم به پاسداران - خیابان شهید جودی - خیابان شهید رحیمی در سطح حوزه شهرداری منطقه ۱۰ بصورت پخش اساسی با اصلاح روسازی و زیرسازی ها بیش از ۲۰ هزار تن در سطح معابر و کوچه های شهرداری منطقه ۱۰ با تامین آسفالت از سوی سازمان عمران تبریز اجرا گردیده است.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه