روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۳۹۹ چهارشنبه ۱۷ دي - شماره 3820

مدیرعامل برق غرب خبر داد؛

اعمال بیش از ۵۲ میلیارد ریال تخفیف در قبوض مصرفی مشترکین صنایع سنگین

 مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب از اعمال بیش از ۵۲ میلیارد ریال تخفیف در قبوض انرژی مصرفی مشترکین صنایع سنگین این شرکت در استان‌های کرمانشاه، کردستان و ایلام که در طرح‌های پاسخگویی بار سال ۱۳۹۹ با این شرکت همکاری و مشارکت داشتند، خبر داد.
به گزارش کائنات، مهندس علی اسدی مدیرعامل این شرکت گفت: بر اساس بخشنامه ابلاغی مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکین شرکت توانیر و به‌منظور کاهش پیک بار، به مشترکین صنایع سنگین که در طرح‌های اوج بار و ذخیره عملیاتی بیشترین همکاری را با شرکت‌های برق منطقه‌ای داشته باشند، شامل اعمال تخفیف در قبوض انرژی مصرفی می‌شوند.
وی افزود: بر همین اساس، بخشنامه مذکور به ۲۱ مشترک صنعتی حوزه تحت سرپرستی در استان‌های کرمانشاه، کردستان و ایلام ابلاغ و نسبت به امضای تفاهم‌نامه فی‌مابین با ۱۱ شرکت از ۲۱ شرکت مذکور اقدام شد.
مهندس اسدی گفت: پس از گذر از پیک بار در سال ۱۳۹۹ و بر اساس محاسبات سامانه مدیریت پیک بار کشور(سمپ)، نسبت به شناسایی مشترکین صنایع سنگین که بیشترین همکاری را با شرکت برق منطقه‌ای غرب داشتند، اقدام و میزان تخفیف بهای انرژی مصرفی آنها محاسبه و در قبوض این صنایع اعمال شد.
مدیرعامل برق غرب خاطرنشان ساخت: شرکت‌های سیمان سامان غرب، صنایع سیمان غرب، پتروشیمی بیستون(مشعلداران) و ذوب آهن بیستون در استان کرمانشاه، شرکت سیمان کردستان در استان کردستان و شرکت‌های سیمان ایلام و آب منطقه‌ای ایلام(سد کنگیر) در استان ایلام شرکت‌هایی بودند که بیشترین همکاری را در طرح کاهش پیک بار با این شرکت داشتند.
مهندس اسدی اظهار داشت: در مجموع بیش از ۵۲ میلیارد و ۹۵۷ میلیون ریال تخفیف در قبوض انرژی مصرفی صنایع سنگین حوزه تحت سرپرستی اعمال شد.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب در پایان گفت: از همکاری مشترکین صنایع سنگین با این شرکت که به‌منظور تأمین برق مطمئن و پایدار برای مشترکین خانگی، مراکز خدماتی، بیمارستانها و سایر مراکز حساس صورت گرفته مدیران این صنایع صمیمانه قدردانی می‌کنم.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه