روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۳۹۹ سه شنبه ۲۹ مهر - شماره 3767

شرکت گاز استان اردبیل:

بهینه سازی رایگان موتورخانه‌های مسکونی و تجاری

 مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل از آغاز طرح بهینه سازی رایگان موتورخانه های واحدهای مسکونی و تجاری خبر داد و گفت: مشترکان خانگی و تجاری گاز طبیعی در سطح استان که دارای موتورخانه مرکزی می باشند؛ می‌توانند با مراجعه به سایت طرح بهینه‌سازی مصرف موتورخانه ها به نشانی www.goc.nigc.ir   درخواست خود را ثبت نمایند.
سردار اسماعیلی مدیر عامل این شرکت اجرای این طرح را در راستای سیاستهای شرکت ملی گاز ایران مبنی بر صرفه جویی در مصرف گاز برشمرد و افزود: اجرای این طرح هیچگونه هزینه ای بر مشترکین نداشته و بصورت رایگان سه اقدام مهم شامل اصلاح و ترمیم عایق کاری ، تنظیم مشعل و نصب سیستم ضد رسوب موتورخانه واحدهای تجاری و مسکونی توسط شرکت گاز انجام می گردد.
وی این اقدام را در راستای صرفه جویی در مصرف گاز و حفظ و صیانت از این نعمت خدادادی برای نسلهای آینده برشمرد و اظهار داشت : با اجرای طرح ملی اصلاح و بهینه‌سازی موتورخانه واحدهای مسکونی و تجاری، قریب به ۱۰ درصد در مصرف گاز هر مشترک صرفه‌جویی می شود که این اقدام ملی علاوه بر کاهش هزینه های گاز مصرفی برای خانوار ، منجر به صیانت از نعمت گاز طبیعی برای آیندگان خواهد شد.
اسماعیلی در پایان از کلیه مشترکین خانگی و تجاری که از موتورخانه مرکزی به منظور گرمایش استفاده می نمایند درخواست کرد تا در اسرع وقت نسبت به ثبت نام در سامانه مذکور اقدام نمایند.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه