روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۳۹۹ سه شنبه ۲۹ مهر - شماره 3767

یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی قزوین، خدمات رسانی به روستاها را افزایش داده است

 به گفته مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین، با گذشت چند ماه از فرآیند یکپارچه‌سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی در استان قزوین نتایج مطلوبی از این اقدام حاصل شده است.
داراب بیرنوندی با اعلام این مطلب افزود: کوچک سازی دستگاه های دولتی و کاهش هزینه های جاری و عملیاتی در کنار افزایش خدمات از جمله مزایای این یکپارچه سازی بوده است.
وی تصریح کرد: با گذشت زمان و اعمال مدیریت و هماهنگی بیشتر در بین معاونت ها، ادارات و امور شرکت، خدمت رسانی به مردم در شهرها و روستاها تسریع و تسهیل بیشتری نیز خواهد یافت.
بیرنوندی روند گذشته را بر اساس نیازهای خاص آن سال های کشور دانست و اضافه کرد: در حال حاضر محرومیت زدایی در زمینه تامین آب آشامیدنی در شهرها و روستاها در حد مطلوبی بوده و زمان یکپارچه سازی برای اعمال مدیریت یکپارچه در کنار اتمام پروژه ها فرا رسیده بود که با انجام طرح یکپارچه سازی محقق شد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی به سود روستاها بوده و سطح خدمات را یکسان می کند و از این جهت توسعه سریعتر مناطق روستایی را به دنبال خواهد داشت.
گفتنی است شرکت آب و فاضلاب استان قزوین تا پایان شهریور ماه سال جاری خدمات خود را به ۴۳۶ هزار و ۵۰۸ مشترک در ۲۶ شهر و ۵۰۹ روستای استان ارائه داده و هم اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۰ درصد جمعیت روستایی استان از این خدمات بهره مند می شوند.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه