روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ يکشنبه ۲۲ مهر - شماره 4691

مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری :

منطقه ساری برتر اولین جشنواره روابط عمومی های مناطق 37 گانه کشور شد


 مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نقتی منطقه ساری گفت : این جشنواره با حضور روابط عمومی های مناطق 37 گانه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در محورهای مردم داری ، ارتباط با رسانه ، مدیریت سایت ، تبلیغات و انتشارات ، فیلم ، عکس ، کار خلاقانه و نوآوری مورد ارزیابی قرار گرفت .
به گزارش روابط عمومی ، عباس خلیل پور مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری بیان کرد : اولین جشنواره روابط عمومی‌های برتر در تالار همایش‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با حضور کرامت ویس کرمی مدیرعامل این شرکت ، مسئولان و کارشناسان روابط عمومی مناطق 37‌گانه و همچنین پیشکسوتان ، اساتید و متخصصان مجموعه صنعت نفت برگزار شد .
وی افزود : میهمان ویژه این جشنواره مجید بوجارزاده مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت بود که با ایراد سخنانی برنامه‌ریزی برای ارتباط مؤثر با افکار عمومی را مورد تأکید قرارداد و تعامل مؤثر با رسانه‌ها و ذی‌نفعان درون‌سازمانی و برون‌سازمانی را جزء وظایف و مأموریت‌های روابط عمومی‌ها برشمرد .
مجید بوجارزاده ضمن تاکید بر اینکه باید روایتگر اول در حوزه درج اخبار و اطلاعات مرتبط باشیم ، اجرای مانورهای رسانه‌ای و انسجام در درون و برون سازمان با برنامه‌ریزی و ارتباطات گسترده را در دستور کار قرار داد .
مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت با تأکید بر نقش حیاتی روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در شرایط ناترازی مصرف سوخت کشور گفت: با توجه به ارتباط مستقیم شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با مردم، روایت نخست رویدادها و نیز ارتباط موثر با مشتریان ، ذینفعان و رسانه‌ها باید سرلوحه کار روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی قرار گیرد .
بوجارزاده شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی را از قدیمی‌ترین بخش‌های صنعت نفت و حلقه نخست ارتباطی بین مردم و صنعت نفت دانست و اظهار کرد : بالاترین نقطه اتصال شرکت با مردم در حوزه مصرف فرآورده‌ها ، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی است و این ارتباط اولیه با مردم ،‌ به ویژه در شرایط ناترازی سوخت ، نقش و وظایف این شرکت را بسیار حساس می‌کند و نقش روابط عمومی به عنوان بازوی اصلی صنعت نفت را برجسته‌تر می‌کند .
بوجارزاده همچنین بر لزوم اجرای مانورهای رسانه‌ای به ویژه در روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای انجام تمرین مدیریت بحران در شرایط مناسب ، گفت: اگر تمرین نکنیم ، سیستم مدیریتی ما نیز دچار مشکل می‌شود، بنابراین لازم است که از قبل مسائل را بشناسیم و براساس پروتکل مدیریت بحران ، برنامه‌ریزی داشته باشیم .
 عباس خلیل پور اذعان کرد : در ادامه نخستین جشنواره روابط عمومی های برتر شرکت ، روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری در بین 37 منطقه به عنوان روابط عمومی برتر شناخته شد .
خلیل پور تاکید کرد : روابط عمومی منطقه ساری با تلاش و کار تیمی با کارشناسان مجرب به عنوان روابط عمومی برتر معرفی شده و همچنین در ارزیابی کارشناسان روابط عمومی های 37 منطقه ، سید مجید جعفرزادگان به عنوان کارشناس برتر معرفی شد .
در اختتامیه این جشنواره روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری در بخش فیلم نیز مقام کسب کرد .
رئیس روابط عمومی منطقه ساری توضیح داد : روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری از سال 1395 تا کنون در ارزیابی هایی که به صورت سه ماهه ، شش ماهه و سالانه از سوی روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران انجام می پذیرد ، رتبه اول را در کارنامه خود دارد که با حمایت مدیر منطقه و تعامل خوب واحدهای شرکت به ثمر نشست .

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه