روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ يکشنبه ۲۲ مهر - شماره 4691

اولین جشنواره روابط عمومی برتر شرکت ملی پخش فرآورده های ایران؛

روابط عمومی فرآورده های نفتی آذربایجان شرقی رتبه برتر را کسب کرد

 لیلا پاشایی :در اولین جشنواره روابط عمومی های برتر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران از روابط عمومی منطقه آذربایجان شرقی جهت کسب مقام برتر این جشنواره در محور مسئولیت اجتماعی تجلیل شد.
علی اصغر اورعی اسلامی رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی، با اشاره به برگزاری اولین جشنواره روابط عمومی برتر شرکت ملی پخش گفت: در سایه تعامل و همدلی مدیریت، مسئولین و کارکنان خدوم منطقه، واحد روابط عمومی موفق به کسب رتبه سوم این جشنواره در حوزه مسئولیت اجتماعی شد.
اورعی اسلامی با بیان جایگاه و نقش روابط عمومی در رشد و شکوفایی سازمان گفت: روابط عمومی ها می توانند با ارتباط سازنده و تعامل با ذینفعان نسبت به ایجاد اعتماد و همدلی کمک شایانی نمایند لذا مسئولیت اجتماعی در این راستا از اهمیت خاصی برخوردار است.
شایان ذکر می باشد در این جشنواره که با حضور کرامت ویس کرمی مدیرعامل شرکت ملی پخش، مجید بوجارزاده، مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت، جمعی از مدیران ارشد، پیشکسوتان و بازنشستگان روابط عمومی و روسای روابط عمومی های ستاد، سوختگیری هواپیمایی و مناطق سی و هفت ‌گانه این شرکت برگزار شد، با اهدای لوح تقدیر مدیرعامل شرکت ملی پخش و تندیس از رئیس روابط عمومی این منطقه جهت کسب موفقیت مذکور تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه