روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ سه شنبه ۳ مهر - شماره 4678

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی:

هزینه های درمانی ورزشکاران بسیار زیاد است

 آذربایجان شرقی -  لیلا پاشایی :مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: هزینه های درمانی ورزشکاران در رشته های مختلف بسیار بالاست و نقش هیات پزشکی و ورزشی در این رابطه تعیین کننده است.
حبیب ستوده نژاد در مجمع عادی و سالیانه هیات پزشکی ورزشی آذربایجان شرقی، افزود: به دلیل سرسام آور بودن هزینه‌های درمانی، ارائه خدمات هیات های پزشکی و ورزشی به این افراد ضرورتی اجتناب نایر است.
وی اظهار کرد: هیات پزشکی و ورزشی در دو قالب عمومی و تخصصی به جامعه هدف خود خدمات ارائه می دهد که تلاش برای افزایش تعداد نفرات تحت پوشش و کمک به برگزاری مسابقات و از مهم ترین اهداف این هیات است.
ستوده نژاد با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی خانواده ای بزرگ است و تلاش می‌کند بهترین خدمات را به جامعه ورزش ارائه کند، ادامه داد: با توجه به اینکه در ورزش احتمال آسیب دیدگی فراوان است، ارائه خدمات پزشکی نیز از اهمیتی وافر برخوردار است.
وی یادآور شد: هدف اداره کل ورزش و جوانان استان ارتقای میزان فعالیت های ورزشی در بین افراد جامعه است.
رییس هیات پزشکی ورزشی آذربایجان شرقی نیز در این مجمع، گفت: افزایش ورزشکاران سازمان یافته به ۲۰۰ هزار نفر یکی از دستاوردهای مهم و مثبت این هیات است که سعی خواهیم کرد این تعداد را بیشتر کنیم.
یونس قوام لاله افزود: هر ورزشکار بیمه شده ای که دچار آسیب دیدگی می شود با تشکیل پرونده و ارسال به فدراسیون در اولین فرصت اقدام به تامین هزینه آسیب دیدگی می شود که در سال گذشته تعداد ۶۱۱ نفر توانستند از این بیمه استفاده و هزینه های خود را از هیئت دریافت کنند.
وی ادامه داد: بیش از یکهزار و ۳۰۰ نفر در استان نیز توانسته اند از دوره های آموزشی استفاده و مدرک معتبر دریافت کنند.
در پایان این نشست و با اهدای لوح تقدیر و تندیس از مدیران باشگاه ها و روسای هیات های نمونه استان تجلیل شد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه