روزنامه کائنات
3

اقتصاد

۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۴ مرداد - شماره 4655

عضو هیات مدیره بیمه ایران مطرح کرد؛

لزوم شناسایی استعدادهای درخشان شبکه نمایندگی بیمه ایران


  عضو هیات مدیره بیمه ایران گفت: جشنواره ستارگان فروش می تواند استعدادهای درخشان شبکه نمایندگی را شناسایی و نوآوری های خلاقانه را در بیمه ایران به منظر ظهور رساند.
به گزارش کائنات، محمد ناصر مبرقعی، با بیان این مطلب افزود: صنعت بیمه نقش کلیدی در زیست بوم صنعت مالی کشور دارد و با گسترش بیمه های زندگی در کنار بازار سرمایه و بازار پول می تواند هم افزایی در اقتصاد ایجاد نماید.
وی با اشاره به این که بیمه ایران بنیانگذار صنعت بیمه کشور است، اظهار داشت: شورای راهبردی بیمه‌های زندگی بیمه ایران در راستای اجرای سیاست‌های مجمع عمومی برای رسیدن بیمه ایران به جایگاه شایسته خود، تحول را با بیمه های زندگی آغاز کرده است.
عضو هیات مدیره بیمه ایران با اذعان به این که در رویکرد جدید راهبردی بیمه های زندگی، تمام مولفه‌های تاثیرگذار در افزایش ضریب نفوذ از جمله تحول در ارایه محصولات بیمه ای ، منافع بیمه گذاران در زمینه سود مشارکت در منافع، وسعت بخشی به دامنه پوشش‌های حمایتی بیمه شدگان و منافع نمایندگان دیده شده است اظهار داشت: بیمه‌های زندگی در همه ابعاد و دوره‌های مختلف حیات زندگی انسان ضروری است و در شرایط فعلی که سن امید به زندگی افزایش پیدا کرده و بافت جمعیتی کشور در دهه آینده دوره سالمندی را پیش رو دارد،این بیمه نامه ها اولویتی خاص و ضروری پیدا کرده است.
مبرقعی با اشاره به این که پدیده سالمندی به عنوان  یک واقعیت ، ابعاد متعددی دارد و یکی از مهم‌ترین آن ضرورت برقراری پوشش‌های حمایتی ، درمانی، مددکاری و توانبخشی است،  اظهار داشت: صنعت بیمه باید از همه ظرفیت‌های خود برای نوآوری‌های خلاقانه در جهت پوشش های مذکور استفاده نماید تا با نقش حمایتی، کرامت سالمندان نیز حفظ شود و در این راستا اقدام بیمه گذاران بیمه های زندگی برای گرفتن پوشش مستمری نوعی شفقت به خود و متضمن حفظ کرامت و بهداشت جسم و روان در دوران سالمندی است.
عضو هیات مدیره بیمه ایران با اشاره به این که رویکردهای حمایتی و ترمیمی ویژه و  اعتقاد به ضرورت ارایه طرح‌های نوین برای توانبخشی معیشتی مردم ایران در دوران سالمندی تلاش ویژه‌ای را می طلبد، گفت: بزودی نتایج اقدامات در راستای ارایه محصول جدید بیمه های زندگی معرفی خواهد شد.
وی با اذعان به این که حجم ذخیره ریاضی بیمه‌های زندگی بیمه ایران، خود مبین قوام و دوام و مانایی بیمه‌های زندگی توسط بیمه ایران بوده است ، اظهار داشت: بیمه ایران پس از اجرای موفق بیمه زندگی مان و ایفای کامل تعهداتش در خلال بیش از یک دهه گذشته نسبت به آحاد ذینفعان ، نه تنها التزام خود به ایفای تعهداتش را در بیمه‌های زندگی به عرصه ظهور و ثبوت رساند، بلکه منشا حرکتی مثبت و اعتماد ساز برای همه شرکت‌های بیمه در رشته زندگی بود.
 عضو هیات مدیره بیمه ایران با اذعان به این که باور داریم بخش اعظمی از توانمندی حرفه‌ای نمایندگان در زمینه بیمه‌های زندگی مغفول مانده است ابراز داشت: وسعت بخشیدن به قابلیت های بالقوه بیمه های زندگی، افزایش سقف در تعهدات و تسهیل فرآیندهای صدور در بیمه‌های زندگی و نقش آفرینی نوآورانه با رویکرد حمایت از تلاش نمایندگان در عرصه بیمه‌های زندگی در مصوبات شورای عالی بیمه و آیین نامه های مرتبط با بیمه های زندگی و سرمایه گذاری و امور نمایندگان به خوبی دیده شده است.
مبرقعی با تاکید بر این که مشوق های متعددی را برای شبکه نمایندگی در شورای راهبردی بیمه های زندگی مصوب کردیم، افزود: برند و آوازه اعتماد آفرین بیمه ایران، سرمایه معنوی قابل اتکایی برای شبکه نمایندگی است و ظرفیت حرفه ای نمایندگان نیز در اعتلای بیشتر آن نقش آفرینی خواهد کرد.
عضو هیات مدیره بیمه ایران، شفافیت و صداقت کامل در فرایند معرفی بیمه و پرهیز از فروش هیجانی، اصل سادگی و ساده سازی مفاهیم و درک توان مالی و نیازهای خاص متقاضیان به تناسب شرایط، ثبات و مانایی پوشش‌های زندگی به نفع بیمه‌گذاران و ذینفعان را از محورهای مورد تاکید در شورای راهبردی بیمه‌های زندگی بیمه ایران عنوان کرد.
مبرقعی اظهار داشت: با گفتمان واقع بینانه با نمایندگان پرتوان شرکت بر آن شدیم تا به رفع موانع و کاهش تشریفات فرایند صدور بپردازیم و درخشش نمایندگان بیمه ایران در عرصه بیمه‌های زندگی باری دیگر به نمایش گذاشته خواهد شد.
وی برگزاری جشنواره ستارگان فروش را یکی از برنامه‌های تشویقی، الهام بخش و امید آفرین برای خانواده بزرگ بیمه ایران در عرصه بیمه‌های زندگی دانست.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه