روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ يکشنبه ۲۱ مرداد - شماره 4652

پتروشیمی نوری سرآمد شرکت‌های کشور در مجامع علمی جهان؛

کسب جایزه ۶ ستاره در رقابت بین‌المللی IBPC توسط پتروشیمی نوری


  شرکت پتروشیمی نوری در رقابت‌های بین‌المللیِ تجربه برتر International Best Practice Competition در سال ۲۰۲۴، موفق به دریافت جایزه‌ی ارزشمند ۶ ستاره شد.
بر اساس اعلام روابط عمومی شرکت پتروشیمی نوری این شرکت با حضور در رقابت IBPC موفق به اخذ جایزه‌ی ارزشمند ۶ ستاره از این رقابت‌ها شد.
در این رقابت‌های بزرگ بین‌المللی که همه ساله در کشور نیوزلند و توسط سه موسسه‌ی Center for Organizational Excellence Research ، Global Benchmarking Network و Best Practice Improvement Resource برگزار می‌شود، شرکت‌ها و مجموعه‌های بزرگ جهان آخرین دستاوردهای خود را در حوزه‌های فرایندها، سیستم‌ها و ابتکارات عملیاتی و مدیریتی با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند.
در آخرین دوره این رویداد که در سال ۲۰۲۴ برگزار شد، شرکت پتروشیمی نوری در میان 100 شرکت پیشرو و برتر جهان پس از راهیابی به مرحله‌ی دوم این رقابت‌ها به همراه کشورهایی از جمله کانادا، سوئیس، برزیل، عربستان، نیوزلند، هند، امارات، مالزی، سنگاپور، از طرف هیئت داوران به‌عنوان یک Best Practice بین‌المللی ممتاز معرفی شده و موفق به کسب جایزه ۶ ستاره با عنوان Outstanding International Best Practice این رویداد شد.
در ارزیابی شرکت‌های حاضر در این رقابت‌ها در بخش «سیستم مدیریت تکنولوژی»، روند شناسایی تکنولوژی‌های کلیدی، نگاه دقیق به فرصت‌ها، تعریف پروژه‌ها در سطح ممتاز جهانی و همچنین آخرین دستاوردهای شرکت‌ها مورد ارزیابی داوران قرار گرفت.
بر اساس رأی اعلام شده از سوی داوران این رویداد، فعالیت‌های انجام شده در شرکت پتروشیمی نوری به‌عنوان یکی از جامع‌ترین سیستم‌های مدیریتی در جهان و دارای بلوغ بالا در فرایندها، برنامه‌ریزی صحیح، حمایت تیم مدیریتی و جاری‌سازی مناسب آن در سازمان تشخیص داده شده و شایسته‌ی اخذ جایزه‌ی برتر ۶ ستاره شناخته شد. در بیانیه‌ی هیئت داورانِ این رویداد تأکید شده است که فرایند «سیستم مدیریت تکنولوژی پتروشیمی نوری» یک Best Practice بین‌المللی ممتاز در جهان است و می‌توانند به‌عنوان بنچ‌مارک در صنایع جهانی مورد توجه قرار بگیرد.
در فرایند شرکت در این رقابت پس از آماده سازی اظهارنامه‌های اولیه، به نقطه نظرات داوران پاسخ داده شد؛ در ادامه پس از خلاصه‌سازی اظهارنامه و آماده‌سازی پرزنتیشن و حضور در جلسات متعدد دفاعیه در حضور داوران بین‌المللی در طی زمان ۶ ماه، جایزه ارزشمند ۶ ستاره از سوی هیئت داوران به شرکت پتروشیمی نوری اعطا شد.
گفتنی است، شرکت پتروشیمی نوری در سالیان گذشته همواره با حضور فعال و مؤثر در رویدادهای بزرگ علمی جهان توانایی علمی خود را در معرض ارزیابی بین‌المللی قرار داده و موفق به اخذ جوایز متعدد علمی در بزرگ‌ترین همایش‌ها و گردهمایی‌های علمی جهان شده است.

امضا تفاهم نامه همکاری شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس و خانه مطبوعات بوشهر
  سخاوت اسدی، مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس و رئیس کمیته اجرایی شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس و مازیار هوشمند، دبیرٍ خانه مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس- مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس به عنوان رئیس کمیته اجرایی شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس و دبیر خانه مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر، ظهر چهارشنبه ۱۷ مرداد ماه، در زمینه آموزش و توانمند سازی خبرنگاران استان بوشهر تفاهم نامه همکاری امضا کردند. این تفاهم نامه همکاری با توجه به مصوبه چهاردهمین جلسه شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس به منظور آموزش و توانمند سازی خبرنگاران استان بوشهر و به مناسبت ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار منعقد گردید.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون:
روابط عمومی راهبر جهاد تبیین در صنعت نفت است
  مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در دیدار با کارکنان روابط عمومی این شرکت ضمن تبریک روز خبرنگار،  تاکید کرد که رسالت روابط عمومی، جهاد تبیین و انعکاس خدمات صنعت نفت به مردم و نظام می باشد.
مهندس قباد ناصری روابط عمومی را یک واحد کاملا عملیاتی و همراه همیشگی عملیات در کلیه مراحل فرایند تولید برشمرد و افزود: تخصص و دانش ارتباطات موجود در روابط عمومی، افزون بر پیشبرد اهداف سازمان در حوزه روابط اجتماعی و اداری با ذینفعان، ایجاد کننده مودت و دوستی میان صنعت نفت و مردم است.
رئیس روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون نیز از حضور مدیرعامل این شرکت در جمع کارکنان این امور ابراز خرسندی نمود و به نوبه خود از زیر مجموعه اش به خاطر تلاش در راستای تحقق اهداف شرکت برای تنویر افکار عمومی و ارائه خدمات تخصصی به همکاران تشکر کرد.  

مدیر عامل شرکت بیمه دی استان گلستان:
نقش رسانه در گسترش فرهنگ
 بسیار حائز اهمیت است
  مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون خبرنگاران و رسانه ها بازوان بیمه دی هستند.محمد کاملی : مدیر عامل شرکت بیمه دی استان گلستان در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار گزارش از عملکرد و فعالیت های بیمه دی در استان گلستان ارائه داد. این نشست خبری که به صورت آنلاین نیز در سراسر کشور ایران برگزار شد.وی با بیان اینکه نقش رسانه در گسترش فرهنگ بسیار حائز اهمیت است ، افزود : رسانه نباشد اطلاع رسانی در هیچ عرصه ای اتفاق نخواهد افتاد.کاملی متذکر شد : یکی از قرار دادهای مهم شرکت بیمه دی ، ارائه خدمات بیمه درمان تکمیلی به خانواده معزز شهدا ، جامعه ایثارگران ، جانبازان و آزادگان بوده که جزو افتخارات این شرکت است.وی با اشاره به اینکه : ۳۳۰ نماینده شرکت بیمه دی در سراسر استان در حال ارائه خدمات بیمه ای هستند.وی ادامه داد : بیمه دی در استان گلستان با تاکید بر به روز بودن پرداخت خسارت مستقیم به جامعه هدف بیمه دی در استان گلستان افزود : پرداخت های این بیمه به مراکز درمانی به روز است ، به گونه ای که در حال حاضر در رابطه با مطالبات پزشکان پایش ، تا ابتدای تیر ماه امسال و تسویه در مراکز درمانی تا ابتدای اوایل امسال پرداخت شده است.وی یاد آور شد : مفتخریم که بیمه دی جزو ۵ شرکت اول و برتر بیمه ای در سطح کشور است. این شرکت همچنین از لحاظ پرداخت خسارت و مشتری مداری هم جزو ۵ شرکت برتر بیمه ای کشور است.به گفته مدیر بیمه دی : سهام شرکت در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ ، ۱۰۹ درصد رشد داشته است ، بیمه دی در سال گذشته با فروش ۱۷ هزار میلیارد تومان در سطح کشور موفق به کسب رتبه چهارم شده که نسبت به سال ۱۴۰۱ ، ۷۸ درصد رشد داشته است.وی همچنین گفت : هدف برگزاری این نشست گرامیداشت هفته خبرنگار و مقام خبرنگار است و افزود : خبرنگاری یعنی تاثیر قدرت قلم و بیان . کاملی در ادامه گفت : جامعه امروز نیازمند فضای توام با اعتماد و گفتگو است.مراسم تجلیل از خبرنگاران همزمان در تمام شعب ایران برگزار شد.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه