روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ يکشنبه ۲۱ مرداد - شماره 4652

مرکز مشاوره رُز در کتابخانه عمومی آزادگان ساری افتتاح شد


  با حضور سکینه خاتون مهدیان پور، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی و میثم معافی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران و در راستای اجرای تفاهم‌نامه همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی با کمیته امداد امام خمینی (ره)، مرکز مشاوره رز در کتابخانه عمومی آزادگان ساری با هدف ارائه خدمات روانشناسی و مشاوره به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و اعضای کتابخانه های عمومی شهرستان ساری همزمان با سراسر استان افتتاح شد.
سکینه خاتون مهدیان‌پور،  مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مازندران گفت: با شناسایی کتابخانه هایی که در شهرستان ها ظرفیت ایجاد مراکز مشاوره در آن وجود داشت ،در22شهرستان  این اتفاق رقم خورده است.
وی افزود: هدف همه ما ارائه بهتر خدمات به مردم است و امیدواریم در کنار کمیته امداد در این طرح موفق باشیم.
میثم معافی، مدیر کل کمیته امداد امام(ره) مازندران نیز در این مراسم گفت: با توجه به اشارات قرآن که تاکید زیادی به هدایت شده است دنیای امروز تشنه هدایت و امداد فکری و ذهنی است
وی افزود: برای بهبود کیفیت زندگی همه نیازمند مشاوره در زمینه های مختلف مانند ازدواج، انتخاب رشته، انتخاب شغل و ... هستیم.
معافی با اشاره به تعامل و امضا تفاهم نامه بین دو دستگاه کمیته امداد امام خمینی (ره) ونهاد کتابخانه های عمومی کشور جهت انجام مشاوره در کتابخانه ها بیان کرد: کتابخانه های عمومی با توجه به مراجعه همه افراد  محیط مناسبی جهت مشاوره غیر از فضاهای همیشگی مشاوره خواهد بود.
مدیر کل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه کلینیک رز در استان بسیار موفق عمل کرده است. خاطرنشان کرد: یکی از اهداف این طرح تبلیغ و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و بهره‌مندی از ظرفیت کتابخانه‌ها در طرح‌های حمایتی کمیته امداد است.
وی اظهارکرد: ارائه خدمات مشاوره در کتابخانه ها منشا خیر و برکت برای جامعه خواهد بود و اتفاقات خوبی با استمرار و انتشار این خدمات درکتابخانه های استان رقم خواهد خورد.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه