روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ يکشنبه ۲۱ مرداد - شماره 4652

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی:

پیگیر احیای باشگاه ماشین‌ سازی و تیمداری پتروشیمی تبریز هستیم


   لیلا پاشائی: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: بیشترین پیگیری اداره کل ورزش و جوانان استان در رابطه با احیای باشگاه ماشین سازی بوده است.
حبیب ستوده‌ نژاد با اعلام این مطلب، اظهار کرد: فقدان باشگاه بزرگ‌ترین ضعف ورزش قهرمانی این استان است، فقدان باشگاه در استان دلیل عدم بازتاب ورزش قهرمانی آذربایجان‌ شرقی است. تمام بار تیمداری در رشته‌های مختلف را تنها باشگاه مس‌ به دوش می‌کشد. تا زمانی که صنایع آذربایجان‌ شرقی با ورزش آشتی نکنند، شرایط ورزش استان بهتر از این نخواهد شد. ستوده‌ نژاد راجع به احیای تیم دوچرخه‌سواری پتروشیمی تبریز گفت: مدیرعامل پتروشیمی تبریز موافق احیای این تیم است و فعلا منتظر صدور مجوز توسط شرکت ملی صنایع پتروشیمی هستیم که حداقل در رده های پایه این اتفاق بیفتد.
وی راجع به احیای باشگاه ماشین‌ سازی تبریز اضافه کرد: از زمان حضورم در ورزش و جوانان بیشترین پیگیری در رابطه با احیای باشگاه ماشین سازی بوده است. پیشنهاد ما در خصوص احیای این تیم ریشه دار و قدیمی وصل کردن به مس بوده و همین طور بازگشت به کارخانه ماشین‌ سازی اما به دلیل اتفاق تلخ سقوط هلیکوپتر ریاست جمهوری شورای عالی ورزش استان تشکیل نشد و در دولت جدید به دنبال تشکیل این این جلسه خواهیم‌ بود.
 ستوده نژاد درباره تغییر اتاق VAR ورزشگاه یادگار امام گفت: اتاق در نظر گرفته شده برای سیستم کمک داور ویدئویی مورد تائید ستاد استانداردسازی قرار نگرفت و اتاقی دیگر برای استقرار این سیستم در نظر گرفتیم. در صورت لزوم حتی اتاق جدیدی هم برای قرارگیری این سیستم احداث می‌کنیم.  مدیرکل ورزش‌ و جوانان آذربایجان‌ شرقی در رابطه با احتمال انتقال امتیاز لیگ برتری تیم والیبال مس رفسنجان به مس ورزقان گفت: این موضوع را با مسئول ورزش مس ایران مطرح کرده‌ایم و نتیجه تا هفته آینده مشخص خواهد شد.  ستوده‌ نژاد در رابطه با واگذاری ورزشگاه یادگار امام (ره) گفت: آماده واگذاری این ورزشگاه هستیم. واگذاری کل مجموعه ورزشی یادگار امام از عهده ما خارج است و به هیات دولت مربوط می‌شود اما در بحث استادیوم فوتبال آماده واگذاری هستیم.  او راجع به چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) گفت: کاشت تنها در فروردین و یا شهریور ماه امکان پذیر است. بازسازی چمن را انجام داده ایم و زیرسازی زمین چمن شماره دو آماده است.  ستوده نژاد عنوان کرد: مجوز سهمیه تیم بانوان تراکتور در لیگ دسته اول را چند ماه قبل در زمان بلاتکلیفی این باشگاه گرفته ایم و الان که وضعیت این تیم مشخص شده فعالیت های مربوط به تیم بانوان را خود باشگاه پیگیری خواهد کرد. وی بیان کرد: سالن سه هزار نفری میرداماد به عنوان خانه والیبال در نظر گرفته شده است. کفپوش این سالن استاندارد است و ایرادی ندارد. همچنین سالن رسالت به خانه هندبال اختصاص خواهد یافت.  مدیرکل ورزش‌ و جوانان آذربایجان‌ شرقی گفت: مجوز برگزاری بازی های لیگ‌ برتری برای یادگار امام صادر شده است‌. ۳۰ گیت ورودی تا بازی تراکتور و پرسپولیس نصب خواهد شد و در ادامه تعداد گیت ها به ۱۲۰ خواهد رسید.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه