روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ دوشنبه ۱۵ مرداد - شماره 4648

برگ زرینی دیگر در کارنامه اتاق بازرگانی، صنایع و کشاورزی هرمزگان؛

ساخت همراه سرای بیمارستان شهید محمدی با اعتبار 200 میلیار ریال توسط اتاق بازرگانی هرمزگان

 عملیات اجرایی ساخت همراه‌سرای بیمارستان شهید محمدی بندرعباس واقع در مجتمع آموزشی، پژوهشی و درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس به همت اتاق بازرگانی هرمزگان با اعتبار 200 میلیارد ریال  با حضور نمایندگان مجلس، استاندار هرمزگان، رییس اتاق بازرگانی هرمزگان و دیگر مسئولان آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی هرمزگان، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان در آئین انعقاد تفاهمنامه و کلنگ زنی این مجموعه عظیم اظهار داشت: بر اساس تفاهمنامه منعقد شده ما بین دانشگاه علوم پزشکی و اتاق بازرگانی هرمزگان این همراه سرا با متراژ 1500 متر مربع با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان توسط اتاق بازرگانی هرمزگان در این مجموعه کلنگ زنی شد که شامل 40 واحد 15 متری است. وی افزود: همراهی نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و ارائه راهکارهای لازم سبب شد خدمات دهی اتاق در حوزه درمان و کمک های عامل المنفعه برای نقاط محروم استان به بهترین شکل ممکن صورت پذیرد. صفا بیان داشت: گرمای هوا و انتظار همراهان بیمار در فضای بیمارستان با شرایط نامناسب زیبنده مردم استان ما نیست از این رو اتاق بازرگانی هرمزگان در انجام رسالت های اجتماعی خود اقدام به ساخت این همراه سرا نموده است. سیدعلی هاشمی؛ عضو هیات نمایندگان، هیات رئیسه خزانه دار اتاق بازرگانی در حاشیه این مراسم اظهار داشت: اتاق بازرگانی در چارچوب مسئولیت های اجتماعی در زمینه بهداشت و درمان قدم های خوبی در استان برداشته که ساخت همراه سرای بیمارستان یکی از فعالیت هایی است که اتاق بازرگانی به امیدخدا و همیاری و همکاری خیرین ظرف مدت یک سال و نیم به اتمام و بهره برداری می رساند. این آیین با حضور نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، ریاست اتاق بازرگانی هرمزگان، استاندار هرمزگان و مسوولان حوزه درمان استان برگزار شد. 🔹یادآور می شود کارنامه اجتماعی اتاق بازرگانی هرمزگان در حوزه درمان بسیار پربار و درخشان است که از آن جمله می توان به کمک بیش از 30 میلیارد تومانی اتاق بازرگانی هرمزگان در زمان کرونا، کمک به مناطق زلزله زده فین و سایه خوش، مشارکت در ساخت داروخانه، ساخت مدرسه های متعدد در مناطق محروم هرمزگان اشاره کرد.

پیام مدیرعامل شركت پتروشیمی پردیس
 در پی شهادت اسماعیل هنیه
 مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس با صدور پیامی شهادت اسماعیل هنیه را به ملت های بزرگ فلسطین و ایران تسلیت گفت.  به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی پردیس، دکتر سید محمدرضا میری لواسانی با صدور پیامی ضمن محکومیت ترور ناجوانمردانه اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، شهادت این مجاهد بزرگ جبهه مقاومت را به ملت های بزرگ فلسطین و ایران تسلیت گفت. ‎ در پیام تسلیت مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس آمده است: رژیم آپارتاید و جنایتکار صهیونیستی در اقدامی تروریستی و بزدلانه، مهمان عزیز ما، رهبر شجاع جبهه مقاومت اسلامی فلسطین و رئیس دفتر سیاسی حماس، «آقای دکتر اسماعیل هنیه» که عمر شریفش را وقف آزادی قدس شریف کرده بود به شهادت رساند، جنایتی ضد انسانی و مغایر با قوانین و اصول بین‌المللی که ناشی از ناتوانی این جرثومه فساد در مقابله با مجاهدان مقتدر فلسطینی از عملیات طوفان الاقصی تاکنون است. بدون تردید شهادت این مجاهد نستوه زمینه ساز اتحاد هر چه بیشتر جبهه مقاومت و نابودی و فروپاشی سریعتر غده سرطانی اسرائیل خواهد بود. اینجانب شهادت رهبر مخلص و فداکار جبهه مقاومت اسلامی فلسطین و محافظ شجاعش را به ملت مقاوم فلسطین، ملت‌های آزاده جهان و بازماندگان این شهید بزرگوار تسلیت و تعزیت عرض می کنم و از درگاه خداوند متعال، برای شهدای مظلوم این جنایت علو درجات و همنشینی با اولیای الهی مسئلت می نمایم.
دکتر سیدمحمدرضا میری لواسانی
مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت پتروشیمی پردیس

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه