روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ دوشنبه ۱۵ مرداد - شماره 4648

با میزبانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی آذربایجان شرقی انجام شد؛

برگزاری جلسه هم اندیشی امور ایثارگران شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران

    لیلا پاشائی: جلسه هم اندیشی ایثارگران با حضور حیدری رئیس امور ایثارگران شرکت ملی پالایش و پخش و میرکاظمی رئیس امور ایثارگران شرکت ملی پخش و فرزندان معزز شهدای گرانقدر، ایثارگران و جانبازان منطقه آذربایجان شرقی برگزار شد.
ناصر راشدی مدیر شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی در جلسه هم اندیشی امور ایثارگران، ضمن تسلیت شهادت دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در پی عملیات ترور ناجوانمردانه اسرائیل جنایتکار، با اشاره به ارزش های دفاع و مقاومت، توجه به خانواده معزز شهدای والامقام و ایثارگران را وظیفه ای ارزشمند عنوان کرد و گفت: امیدوارم وظیفه و دین خود را ادا نموده و شرمنده شهدا نباشیم.
سپس حیدری رئیس امور ایثارگران شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران با بیان اهمیت توجه به مسائل ایثارگران اظهار داشت: ایثارگران جامعه قشر بسیار ارزشمندی هستند و ما باید ارتباط موثری با آنها داشته و در خدمت این عزیزان باشیم.
وی در ادامه افزود: افتخار ما این است که در خدمت کسانی هستیم که هستی خود را در دفاع از میهن از دست داده و با جهاد و ایثارگری در راه استقلال و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی کرده اند.
در ادامه جلسه در خصوص مسائل و مشکلات ایثارگران بحث و هم اندیشی شد و روسای امور ایثارگران شرکت ملی پالایش و پخش و شرکت ملی پخش در مورد مسائل مطروحه مساعدت و راهنمایی لازم را انجام دادند.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه