روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ دوشنبه ۱۵ مرداد - شماره 4648

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان ایلام:

۵۰۰ نفر در استان ایلام در چهار رشته تخصصی نفت و گاز آموزش دیده اند

  مدیرکل، معاونین و جمعی از پرسنل اداره کل و مراکز سطح شهر ایلام با حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام دیدار کردند.
در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار در ابتدای این جلسه ضمن خیر مقدم، به شهادت اسماعیل هنیه اشاره کرد و ترور  این میهمان فقید را محکوم کردند.
 نماینده ولی فقیه در ادامه به اهمیت رشته های مهارتی اشاره کرد و تبلیغات گسترده در این زمینه را خواستار شدند.
وی  در ادامه به لزوم استفاده از نیروهای  بومی در بخش نفت و گاز اشاره کرد و افزود: داشتن مهارت کافی در این زمینه ها امری ضروری بوده تا پیمانکاران بهانه ای برای عدم بکارگیری نداشته باشند.
در ابتدای این دیدار حمیدرضا رئیسی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گزارشی از برنامه ها و فعالیت های این اداره کل بیان کرد و اظهار داشت: ۱۹ جامعه هدف آموزش های مهارتی را کسب کرده و یا در حال انجام می باشد.
وی  در ادامه به ایجاد رشته های جدید  اشاره کرد و افزود: در تلاش هستیم با ایجاد رشته های جدید و مورد تقاضای مخاطبان و در جهت پیشرفت روز افزون تکنولوژی جایگزین رشته های قدیمی کرده و همچنین استاندارد های قدیمی را بروز نماییم.
رئیسی در ادامه به عدالت آموزشی در سطح استان اشاره کرد و افزود: با ایجاد کارگاههای آموزشی با توجه  به نیاز هر منطقه کارگاه‌هایی را در دورترین نقاط استان و حتی روستاها ایجاد کرده ایم.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان به آموزش در بخش نفت و گاز اشاره کرد و افزود : ۵۰۰ نفر در چهار رشته تخصصی نفت و گاز  آموزش دیده اند  که با توجه به تفاهم نامه سه جانبه وزارت کشور، وزارت نفت و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، شرکتهای فعال در این حوزه در سطح استان باید از این نیروها استفاده کنند و می طلبد مسئولین استان این موضوع را پیگیری کنند

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه