روزنامه کائنات
3

شهرستان

۱۴۰۳ يکشنبه ۷ مرداد - شماره 4642

اطلاعیه فوری سازمان منطقه ویژه پارس درمورد کاهش ساعت اداری


 روابط عمومی سازمان منطقه ویژه پارس با صدور اطلاعیه ای، کاهش ساعت اداری این منطقه در روزهای شنبه تا دوشنبه هفته پیش رو را اعلام کرد.
سخنگوی مدیریت ارشد شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: بر اساس اطلاعیه استانداری بوشهر و تصمیم کمیته ارشد شرایط اضطراری منطقه، به علت افزایش دما و گرمای شدید و به منظور حفظ سلامتی کارکنان خدوم منطقه و در راستای پایداری شبکه برق، فعالیت کلیه کارکنان روزکار/ اقماری ستادی (غیرعملیاتی) و همچنین کلیه فعالیت های پروژه ای شرکت های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ساعات کاری از روز شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ لغایت روز دوشنبه ۱۴۰۳/۵/۸ از ساعت ۶:۰۰ تا ۱۱:۰۰ صبح اعلام می شود.

بازدید مدیر و كارشناسان منابع انسانی
از منطقه عملیاتی منصوری
 مدیر منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به همراه سرپرست و روسای مدیریت منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون و جمعی از کارشناسان ستاد از منطقه عملیاتی منصوری بازدید کردند.
در این بازدید که با هدف مشاهده و شنیدن مشکلات کارکنان عملیاتی و آشنایی بیشتر کارشناسان مدیریت منابع انسانی با شرایط پیچیده و سختی کار کارکنان مذکور انجام شد، ابوالقاسم حبیبی پور و همراهان در فضایی صمیمانه با نیروهای ارزشمند عملیاتی دیدار و گفت و گو کردند.
در این بازدید که به صورت سرزده انجام شد، افزون بر سرکشی از بخش های مختلف و اطلاع از نیازمندی های حوزه انسانی بر پیگیری مجدانه جهت رفع دغدغه ها و مشکلات کارکنان عملیاتی تاکید شد.
شایان ذکر است میدان نفتی منصوری از میدان‌های تحت مدیریت شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است که عملیات تولید از آن توسط شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون انجام می‌گیرد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه