روزنامه کائنات
3

شهرستان

۱۴۰۳ يکشنبه ۷ مرداد - شماره 4642

با هدف بهبود بهره‌برداری

وضعیت شبکه برق منطقه‌ای خوزستان مورد کارشناسی قرار گرفت

 جلسه کمیته بهبود بهره‌برداری شبکه برق منطقه‌ای خوزستان در راستای پایداری شبکه و افزایش ضریب اطمینان در تامین برق دوره اوج مصرف تابستان، برگزار شد.
این نشست با حضور علی اسدی مدیرعامل، مدیران معاونت و نواحی بهره‌برداری برگزار شد و در آن آخرین وضعیت شبکه بررسی و مورد کارشناسی قرار گرفت.
علی اسدی مدیرعامل با بیان اینکه به دلیل افزایش دما بی سابقه و شدت گرما و افزایش مصرف، فشار مضاعفی بر روی شبکه برق استان وارد شده و در صورت عدم مدیریت، با وجود بار مصرفی در استان آسیب به تجهیزات را به همراه خواهد داشت، بر بررسی مداوم شبکه برای جلوگیری از حوادث تاکید کرد.
وی با اشاره به تامین برق پایدار برای مشترکین در ماه‌های سپری شده از سال، آمادگی همه نیروهای فنی و عملیاتی شرکت را برای ادامه این روند خواستار شد.
وی اظهار‌ کرد؛ پیک مصرف شبکه برق منطقه‌ای خوزستان در روز سه‌شنبه (دوم مرداد) ۸ هزار و ۶۹۲ مگاوات بوده که نشانی از حجم کار برای این میزان از مصرف برق در دمای ۵۰ درجه است.
در این نشست همچنین علی اصغر‌خدامراد منگری معاون و مدیران نواحی بهره‌برداری ۱۰‌ گانه، گزارشی از وضعیت و نقاط قابل بهبود شبکه و اقداماتی که لازم است در ادامه انجام شود، ارائه کردند.
شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت تامین و انتقال برق در ۲ استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه