روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ چهارشنبه ۳ مرداد - شماره 4640

مهار ‌آتش سوزی‌ در کوه های کامیاران

۲۰ هکتار طعمه حریق شد


 مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان گفت: آتش سوزی در کوه های لاین و کانی گشه شهرستان کامیاران که حوالی ساعت ۱۰ صبح روز اول مردادماه آغاز شده بود، پس از چند ساعت تلاش، مهار شد.
بهزاد شریفی پور  با اشاره به اینکه یکی از کارکنان منابع طبیعی در حین عملیات اطفاء حریق دچار سوختگی شدید شده است، افزود: مصدوم به وسیله بالگرد اورژانس به بیمارستان کوثر سنندج اعزام شده و در بخش مراقبت‌های ویژه تحت نظر است.
کیانوش ثقفی نیا، فرماندار شهرستان کامیاران نیز در این خصوص گفت: این آتش سوزی در اثر بی احتیاطی و سهل انگاری یکی از افراد محلی رخ داده و در اثر آن ۲۰ هکتار از مراتع طعمه حریق شد که با تلاش نیروهای منابع طبیعی و همیاران طبیعت مهار شد.
وی افزود: در این عملیات علاوه بر نیروهای رسمی، شرکتی، پیمانکار ویژه اطفاء حریق موچش، نیروهای اداره منابع طبیعی شهرستان کامیاران، ۲۰ نفر همیار طبیعت روستای کوانه، همیاران طبیعت روستای لاین و  تعداد بیشماری از مردم کانی گشه نیز حضور داشتند.

بازدید مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان
و همراهان از طرح اوقات فراغت تابستان
 به گزارش روابط عمومی گاز گلستان:این بازدید بجهت بررسی و چگونگی روند برگزاری کلاسها و تمرینات ورزشی و حضور نونهالان و نوجوانان بوده است.
طالبی ضمن تشکر از مربیان شرکت بیان کرد:یکی از موارد مهمی که نقش برجسته‌ای در داشتن خانواده سالم و پویا دارد، اهتمام به ورزش است که دراین رابطه با وجود فضای ورزشی موجود و تشویق فرزندان به ورزش، بتوانیم فضای خانواده همکاران را مفرح و به سمت شادابی و نشاط سوق دهیم ، لذا جوانان، نوجوانان و نونهالان ما به دلیل اینکه در ابتدای راه هستند باید مورد توجه و حمایت بیشتر قرار بگیرند و مسیر به گونه‌ای برای آن‌ها ترسیم شود که انگیزه ادامه راه سخت قهرمانی را بدست آورده و در آینده فردی توانمند و موفق برای خانواده و جامعه باشند.

خبری خوش برای هموطنان گلستانی
  علی طالبی  در جلسه بررسی نظام و مسائل حوزه گاز شهرستان‌های شرق استان با حضور نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات فرمانداری کلاله اظهارکرد: ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۸ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز برخوردارند و با افتتاح طرح‌های گازرسانی جدید در هفته دولت این میزان برخورداری جمعیت روستایی به ۹۹ درصد می‌رسد.
به گزارش روابط عمومی گاز گلستان وی تصریح کرد: هشت روستا در شهرستان مراوه‌تپه تا هفته دولت از نعمت گاز برخوردار می‌شوند و گازرسانی به ۹ روستای در موضوع سد چایلی (در سایت مشخص شده)، چهار روستا که در طرح جابه‌جایی در مراوه‌تپه و ۱۰ روستا و نقطه جمعیتی در کلاله در دستور کار قرار گیرد.
مدیرعامل شرکت گاز گلستان خاطرنشان کرد: اعتبار تخصیصی سال گذشته شرکت گاز استان بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان بود که تمام آن جذب شد و امسال نیز تا زمان اعلام اعتبار، یک دوازدهم اعتبار پارسال ماهانه برای طرح‌های گازرسانی هزینه می‌شود.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه