روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ چهارشنبه ۳ مرداد - شماره 4640

مسئول معاونت اجتماعی سپاه ناحیه کرمانشاه عنوان نمود:

توانمندی فعالان امر به معروف و نهی از منکر استان امری لازم و ضروری است


  نشست خبري به همت سازمان بسيج رسانه با حضور سرهنگ»حسین رجبی‌نژاد» مسئول معاونت اجتماعی سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه با اصحاب رسانه برگزار شد.
سرهنگ»حسین رجبی‌نژاد» مسئول معاونت اجتماعی سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکربا اشاره به اينكه امر به معروف و نهي از منكر از واجبات فراموش شده و مورد تاكيد مقام معظم رهبري است اظهار كرد:  قدم اول در شورای امر به معروف و نهی از منکر استان، احصا معروفات ترک شده و منکرات رایج شده در جامعه است.
وی مهمترین اهداف این شورا را یافتن راهکار در راستای ترویج و احیا معروفات و نهی از منکرات عنوان کرد و افزود: با یافتن راهکار مصوبات تصویب و به سمت اجرایی شدن آنها حرکت می‌کنیم.
مسئول معاونت اجتماعی سپاه ناحیه کرمانشاه، توانمندی فعالان امر به معروف و نهی از منکر استان را امری لازم و ضروری دانست و گفت:ضعف‌هایی در این زمینه داریم که با آموزش و بکارگیری مربیان کار‌آزموده در این زمینه مشکلات مرتفع خواهد شد.
 رجبی از جمله مهمترین منکرات رایج در استان را اعتیاد، رباخواری، پارتی‌بازی، و رشوه عنوان کرد و بیان داشت: مهمترین معروفات ترک شده در استان نیز ازدواج آسان، انجام نماز جماعت، حجاب، نظم و انضباط اداری است که بانک‌های اطلاعاتی در این زمینه فراهم شده تا بتوانیم در احیا معروفات و نهی از منکرات کار‌ساز باشیم.
مسئول معاونت اجتماعی سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه در پایان با تاکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی است گفت: در راستای احیای نهضت امر به معروف و نهی از منکر تنها به ظرفیت سپاه و بسیج اکتفا نخواهیم کرد بلکه با آموزش آحاد مختلف جامعه، احیای این نهضت را با تمام توان انجام خواهیم داد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه