شهرستان
مدیر امور بهره برداری شرکت گاز ایلام از پاسخگویی به ۹۹۱ تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی با مرکز امداد و حوادث ۱۹۴ شرکت، طی سه ماهه نخست سال جاری خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام؛ مجتبی بهادری با اشاره به اینکه تمامی تماسها منجر به اعزام عملیاتی گروههای امداد و حوادث شده است، افزود: از این تعداد تماس ، ۳۰۴ مورد رفع قطع گاز ، ۱۵۸ مورد رفع نشت گاز، ۱۷۳ مورد پلمپ گاز، ۱۵۴ مورد فک پلمپ، ۸۶ مورد جمع آوری کنتور و رگلاتور، ۵۹ مورد بررسی و رفع افت فشار گاز، ۳۸ مورد بازدید از حفاری، ۱۹ مورد رفع پارگی شبکه و غیره بوده است. وی اظهار داشت: پاسخگویی سریع به سوالات و رفع نیاز و مشکلات و امدادرسانی در شرایط اضطراری از جمله اهداف سامانه امداد و پیام ۱۹۴ شرکت گاز استان ایلام است. بهادری با بیان اینکه سامانه ۱۹۴ شرکت گاز استان نقش مهمی در روند خدمت رسانی سریع و آسان دارد، تصریح کرد: مشترکان این شرکت طی تماس با این سامانه بر اساس ضرورت و نوع سوال و مشکل خود در کمترین زمان و به بهترین صورت راهنمایی میشوند. مدیر امور بهره برداری شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه بیشتر کار امداد ۱۹۴ پیشگیری از حوادث ثانویه و کاهش میزان تلفات است، گفت: طی سه ماهه نخست امسال بیش از ۹۹۱ خدمت از طریق سامانه امداد ۱۹۴ شرکت گاز استان ایلام به مناطق شهری و روستایی استان ارائه شده است. بهادری با بیان اینکه هدف از راهاندازی این سامانه ارائه خدمات به صورت الکترونیک و تکریم مشتریان، کاهش رفت و آمدهای شهری و مشکلات زیست محیطی است، افزود: قطع گاز، نشت گاز، جمع آوری تجهیزات، بررسی حفاری و افت فشار، حادثه، تست کنتور و تغییر ظرفیت و تعویض کنتور و رگولاتور از جمله اقداماتی بوده که باعث شده گروههای امداد و حوادث اعزام شوند. وی با اشاره به اینکه میانگین زمان حضور گروههای امداد و حوادث این شرکت در محل حادثه طی سه ماهه نخست سال جاری ۱۲ دقیقه بوده است، تصریح کرد: مرکز امداد مکانیزه به صورت شبانهروز و برخط، آماده پاسخدهی و امدادرسانی به تمامی هم استانیهای عزیز است.