روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ يکشنبه ۲۴ تير - شماره 4634

همزمان با هفته تامین اجتماعی؛

دستگاه سی آرم بیمارستان حضرت نبی اکرم(ص)عسلویه راه اندازی شد

  در دومین روز از هفته تامین اجتماعی و به منظور ارائه خدمات شایسته به مراجعه کنندگان دستگاه سی آرم اتاق عمل بیمارستان حضرت نبی اکرم(ص)عسلویه مورد بهره برداری قرار گرفت.
به‌ گزارش روابط‌ عمومی مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان؛به مناسبت هفته تامین اجتماعی و در آئینی با حضور امام جمعه ،فرماندار و اعضای شورای شهر عسلویه چند طرح توسعه ای در بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
دکتر حسن اسماعیلی مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر با اشاره به اهمیت طرحهای بهره برداری شده گفت:دستگاه سی آرم به‌منظور انجام رادیوگرافی و تصویربرداری در لحظه و در حین اعمال جراحی، با اعتباری بالغ بر 30میلیارد ریال خریداری و در اتاق عمل بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه نصب و راه اندازی شد.
وی افزود: بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی تا پیش از راه‌اندازی این دستگاه، برای برخی اعمال جراحی مهم و دقیق، مجبور به مراجعه به سایر مراکز درمانی بودند اما خوشبختانه امروز تمام جراحی‌هایی که نیازمند این دستگاه است، به‌صورت رایگان در بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه انجام می‌شود.
دکتر اسماعیلی با بیان این‌ که در عمل‌های جراحی ارتوپدی و جراحی مغز و اعصاب وجود دستگاه سی‌آرم بسیار ضروری است، یادآور شد: با توجه به مخاطرات و آسیب های شغلی در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نصب و راه‌اندازی این دستگاه، ضمن ارتقای کیفیت خدمات به بیماران به‌ویژه  بیمه‌شدگان سازمان تأمین‌اجتماعی، دقت و سرعت در عمل‌های جراحی ارتقاء پیدا می‌کند. مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر با اشاره به دو طرح دیگر مورد بهره برداری قرار گرفته گفت: دستگاه اتوآنالایزر بیوشیمی با هدف دقت و سرعت بخشی انجام تست‌های بیوشیمی آزمایشگاه، با اعتبار 30میلیارد ریال و مخزن بتنی با اعتبار 36میلیارد ریال در این مرکز درمانی نصب و راه‌اندازی شده است. 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه