روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ دوشنبه ۱۱ تير - شماره 4625

مدیرکل بهزیستی مازندران:

توانمندسازی مددجویان از راهبرد اصلی سازمان بهزیستی است


  جلسه شورای معاونین بهزیستی استان مازندران به ریاست فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی و اعضای شورای معاونین در اداره کل بهزیستی استان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ مدیرکل بهزیستی استان هدف از برگزاری این جلسه را مرور سیاست های کلی سازمان در راستای اجرای برنامه ها و دستورالعمل های سازمانی جهت توسعه ارائه خدمات به گروه هدف دانست و گفت: رصد و پیگیری امورات مددجویان در دستور کار قرار گیرد و شفافیت در عملکرد، پاکدستی و صداقت را سرلوحه کاری خود قرار دهید و از هیچ تلاشی برای خدمت رسانی دریغ نکنید.
وی ضمن تاکید بر اجرای دقیق این طرح ها و برنامه ها، افزود: در راستای سیاست های سازمانی، برنامه محوری و استفاده حداکثری از ظرفیت های درون و برون سازمانی برای ارتقای کیفیت زندگی گروه هدف، مدنظر قرار گیرد.
مدیرکل بهزیستی استان توانمندسازی مددجویان را راهبرد اصلی سازمان بهزیستی عنوان و اظهار داشت: تدارک و اجرای برنامه های فرهنگی یکی از زمینه های توانمندسازی گروه هدف است و در راستای توسعه و تقویت این برنامه ها اهتمام لازم را داشته باشید.
در پایان هر یک از اعضا به اقدامات انجام شده در زمینه اجرای طرح ها و برنامه های سازمانی پرداختند و سپس با طرح دیدگاه تخصصی و رصد چالش های موجود، نظرات و پیشنهادات تخصصی خود را برای تصمیم گیری لازم جهت خدمت رسانی ارزشمند و تحقق اهداف عالیه سازمان ارائه نمودند.

مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران خبر داد:
بهره برداری از خط لوله فشارشکن
علی آباد- نیروگاه آذرخش
 در آئینی با حضور ارسلان رحیمی مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران خط لوله ۸ اینچ فرآورده فشارشکن علی آباد کتول- نیروگاه برق آذرخش گلستان به بهره‌برداری رسید.
به گزارش روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه شمال، در این مراسم که علی محمد زنگانه استاندار گلستان، سنگدوینی نماینده مردم شریف گرگان و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، نوروزی مردم نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی، مدیران اجرایی استانی و شهرستانی و مدیران نفتی استان گلستان حضور داشتند، ارسلان رحیمی مدیرعامل شرکت با اشاره به چالش‌ها و دشواری‌های اجرای پروژه های خطوط لوله، اجرای دقیق علمی و استاندارد این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن را نتیجه وجود روحیه تلاش جهادی و خدمت به مردم و نظام در بین پرسنل منطقه شمال دانست و افزود: اگر این روحیه وجود نداشت قطعاً تا ماه‌های آینده شاهد اجرای این پروژه نبودیم.
وی از سیاست گزاری صنعت انتقال نفت ایران برای اجرای پروژه اتصال ۱۱ نیروگاه کشور به شبکه سراسری خطوط لوله نفتی خبر داد و افزود: تاکنون نیروگاه شهید سلیمی نکا و نیروگاه آذرخش علی آباد محقق شده است و براساس برنامه تلاش می‌کنیم هر ماه یکی از نیروگاه‌های باقیمانده را به این شبکه لوله نفتی متصل کنیم.
رحیمی یکی دیگر از وجوه اهمیت این پروژه را قرار داشتن آن در مصوبات سفر اخیر رئیس جمهور شهید آیت الله ابراهیم رئیسی دانست و افزود: از همه همکارانم در این منطقه به خاطر جدیت در اجرای پروژه، استاندار و مسئولین استانی و شهرستانی و همه کسانی که در اجرای این طرح مهم همراهی و حمایت کردند صمیمانه سپاسگزاری می‌کنم.
علی محمد زنگانه استاندار گلستان نیز طی سخنانی در این مراسم با قدردانی از صنعت انتقال نفت ایران به ویژه پرسنل و مدیریت منطقه شمال به خاطر این اقدام جهادی افتتاح آن را موجب توسعه زیرساختی استان گلستان و شهرستان علی آباد کتول دانست.
وی اجرای این پروژه را از برکات سفر رئیس جمهور شهید به استان گلستان توصیف کرد و افزود: با گذشت چند ماه از آخرین سفر آیت الله رئیسی به گلستان اکنون طرح‌های آماده افتتاح بی‌شماری داریم که همگی یادگار آن مرد شریف است.
گفتنی است این خط لوله ۳کیلومتری با ۸۵ هزار نفرروز کار و تلاش پرسنل صنعت انتقال نفت منطقه شمال، هزینه بیش از ۱هزار میلیارد ریال و ظرفیت انتقال ۴۵ هزار بشکه نفت گاز در روز توسط پرسنل جوان و مجرب این منطقه طراحی،اجرا و راه اندازی شد. با راه‌اندازی این پروژه نیاز روزانه نفت گاز نیروگاه آذرخش از طریق خط لوله تازه احداث شده تامین شده و دستاوردهای مهمی شامل حذف تردد جاده‌ای کامیون‌های نفتکش، کاهش حوادث ترافیکی، جلوگیری از آلودگی محیط زیست، کاهش هزینه‌های دولت و پیشگیری از قاچاق سوخت محقق شد.
در پایان این مراسم با اهدای لوحی توسط ارسلان رحیمی مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران و علی محمد زنگنه استاندار گلستان از محمدمهدی جامعی مدیر منطقه شمال به دلیل تلاش های مجدانه در این پروژه به نمایندگی از تمامی پرسنل این منطقه قدردانی شد.

صعود ۲ نوجوان گلستانی
بر قله ی ادبیات و فرهنگ قاف
  در بین اسامی راه یافتگان به بخش شعر باشگاه ادبی قاف «قله ادبیات و فرهنگ» نام ۲ نوجوان گلستانی در جمع استعدادهای برتر ادبی نوجوانان کشور دیده می‌شود.به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، با اعلام اسامی نوجوانان راه یافته به بخش  شعر باشگاه ادبی قاف «قله ادبیات و فرهنگ» ۲ نوجوان گلستانی موفق شدند در جمع استعدادهای برتر ادبی نوجوانان کشور حاضر شوند.سمیه رئوفی، کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون گلستان با اعلام این خبر، افزود: در راستای کشف استعدادهای ادبی به‌ویژه در حوزه شعر و تربیت نسل شاعران متعهد و باورمند در حوزه کودک و نوجوان و برنامه‌ریزی ۳ساله برای رشد و بالندگی آینده ‌سازان با بهره‌گیری از شیوه‌های هدفمند و استفاده از ظرفیت ‌های صاحبان قلم و اندیشه در ارتقای آگاهی‌های اعضا، از جمله اهداف این حرکت فرایندمحور ادبی است.برهمین اساس حدیثه تیموری از مجتمع فرهنگی هنری گرگان  و مبینا کریمی از کلاله، ۲ نوجوان گلستانی هستند که به این باشگاه راه یافتند.اعضای باشگاه قاف که ۱۳ تا ۱۶ ساله هستند با حمایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  به مدت سه سال در قالب یک پروژه آموزشی، پرورشی و تربیتی زیر نظر استاد راهنما دوره‌های آموزشی و کارگاه‌های نقد و بررسی آنلاین را به صورت مداوم می‌گذرانند و هر چند ماه یک بار با اساتید برتر کشوری دوره‌های آموزش حضوری چند روزه دارند.یادآور می‌شود پیش از این مائده احمدی لیوانی، عضو کانون بندرگز در باشگاه استعدادهای برتر ادبی نوجوان  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان (قاف) پذیرفته شده و فعالیت دارد

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه