روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ دوشنبه ۱۱ تير - شماره 4625

حماسه حضور پارسی های همیشه در صحنه

حضور کارکنان پتروشیمی پارس و خانواده‌هایشان در پای صندوق‌ رای انتخابات


 بوشهر-رضا حیدری :   مدیران، کارکنان و خانواده های کارکنان شرکت پتروشیمی پارس‌ حضوری گسترده و فعالانه در انتخابات ریاست جمهوری داشتند و بار دیگر برگ زرینی در کارنامه پرافتخار خود ثبت‌ کردند.
به گزارش روابط‌عمومی شرکت پتروشیمی پارس مدیرعامل، مدیران و  کارکنان شرکت پتروشیمی پارس  با حضور خانواده هایشان  بار دیگر  با حضوری پرشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند و به ندای رهبر انقلاب لبیک گفتند.
با توجه به استقبال بی نظیر کارکنان و خانواده هایشان از انتخابات ریاست‌جمهوری پیش بینی می‌شود رکوردی بی سابقه از شرکت‌ کارکنان پتروشیمی پارس در پای صندوق‌های رای ثبت‌ شود و تا پايان ساعت رای گیری، صندوق سيار در شرکت‌ مستقر باشد.
 پارسی های غیرتمند همانند گذشته و همگام با ملت شریف ایران در سراسر کشور در پای صندوق رای مستقر در شرکت پتروشیمی حاضر شدند تا بار دیگر پایبندی خود را به آرمان های انقلاب و آینده ی کشور نشان دهند و نمونه دیگر از مسئولیت پذیری خود را نسبت‌ به مملکت اسلامی نشان دهند.
 شرکت پتروشیمی پارس‌ همواره در طی سال های گذشته در تمامی ادوار حضوری گسترده و فعال را در انتخابات مختلف از خود به نمایش گذاشته و بارها مورد تقدیر مسؤولان ارشد استان و شهرستان قرار گرفتند.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در فولاد مبارکه:
صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر فولادمبارکه
 در کشور بی نظیر است
 تاسیس صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت  فولاد مبارکه با اعتبار یک هزار میلیارد تومان، اقدامی بی نظیر است. این صندوق خیلی زود عملیاتی شد، جذب سرمایه و جذب اعتبار مالیاتی این صندوق در تمام صنایع بزرگ کشور و ۲۰۰ شرکت دانش بنیانی که مورد بررسی قرار دادیم بی‌نظیر و شماره یک است.
🔹 نوع پروژه‌هایی که برای سرمایه‌گذاری از سوی صندوق خطرپذیر فولاد مبارکه تعریف شدند، واقعا خطرپذیر هستند و صرفا دهان پرکن و گزارش پرکن نیستند؛ دو پروژه فاز اول قراردادهای احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش (RHF) و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم عیار به روش بسترسازی (SMR) که امروز فاز مطالعاتی آن آغاز می‌شود، برای بزرگ‌ترین بحران پیش‌روی صنعت فولاد کشور بسیار مناسب است.
🔹زمانی در جبهه ۱۰ افسر هستند و چنانچه یکی خسته شود، بترسد و یا کوتاه بیاید اتفاقی نمی‌افتد چرا که ۹ افسر دیگر وجود دارند، اما زمانی فردی که خط شکنی می‌کند چندین نفر را به دنبال خود می‌برد و الگوی تعداد دیگری است و اگر خدای ناکرده خط شکن برگردد ۱۰۰ لشکر دنباله رو نیز بر می‌گردند، اینکه من تبریک می‌گویم که فولاد مبارکه طی دو سال گذشته رتبه برتر کشور را در زمینه اجرای قانون جهش تولید و سیاست‌های کلان رهبری در سرمایه‌گذاری در نوآوری و فناوری را به دست آورده، به هر دلیلی عقب نشینی کند و کوتاه بیاید لشکری که دنباله روی آن هستند، برخواهند گشت، که این گناهی غیر قابل پذیرش و بخشش است.

برگزاری آموزش ایمنی آتش نشانی برای نمازگزاران مساجد در گرگان
 موسی الرضا صفری رئیس آتش نشانی گرگان از برگزاری آموزش نکات ایمنی در مساجد برای نمازگزاران مسجد حضرت رسول (ص) واقع در چاله باغ با هدف بالابردن آگاهی شهروندان نسبت به حوادث خبر داد . وی افزود : در راستای اجرای طرح شهر ایمن سازمان آتش نشانی نگاه ویژه ای به برگزاری آموزش اصول ایمنی به همه شهروندان دارد . به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری گرگان وی با اشاره به اینکه آموزش کاربردی ایمنی و آتش نشانی با هماهنگی هیات امنای مساجد و تکایای محلات و با حضور کارشناسان آموزش ما بین اقامه نماز مغرب و عشا در جمع نمازگزاران ارائه می‌شود گفت:«حصول اطمینان از بالابردن ایمنی و سلامت شهروندان در مسجد و منزل انگیزه اصلی برگزاری این آموزش ها است . وی تصریح نمود : این آموزش ها همراه با ارائه پوستر و تراکت‌های آموزشی در بین نمازگزاران در مساجد برگزار می شود.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه