روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ يکشنبه ۱۰ تير - شماره 4624

کسب رتبه برتر کشوری مخابرات منطقه گلستان در شاخص ارتباطات سیار


 گرگان نادر کرمی-بر اساس ارزیابی های انجام شده مخابرات منطقه گلستان در شاخص ارتباطات سیار رتبه برتر کشوری را کسب کرد.به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان ، دکتر غلامعلی شهمرادی با اعلام این خبر گفت: بر اساس ارزیابی های انجام شده توسط شرکت مخابرات ایران ، رتبه برتر شاخص ارتباطات سیار در بین مناطق مخابراتی توسط مخابرات منطقه گلستان کسب شد.وی با ابراز خرسندی از کسب رتبه برتر در شاخص ارتباطات سیار، کیفیت زیرساخت های ایجاد شده و نگهداری مناسب از آنها را عامل مهمی در کسب این رتبه دانست و افزود: شناسایی نقاط قابل توسعه و تاسیس سایت های جدید در آنها همچنین ارتقاء فناوری در سایت های از قبل تاسیس شده بخصوص در مناطق روستایی و نقاط شهری دارای پوشش ضعیف از فعالیت های انجام شده محسوب می شود که تلاشهای مدیریت ارتباطات سیار و کارکنان این مجموعه جای قدردانی دارد.

تجلیل از بازنشستگان
 سال 1402 مخابرات
منطقه گلستان
  در جلسه ای با حضور مدیر مخابرات منطقه گلستان از بازنشستگان سال 1402 تجلیل شد.به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان در جلسه ای که با حضور دکتر غلامعلی شهمرادی برگزار شد ،از 34 تن از همکاران بازنشسته سال 1402 تجلیل شد . مدیر مخابرات منطقه گلستان ضمن تشکر و قدردانی از تلاشهای همکاران بازنشسته در طول سالهای خدمت گفت: بازنشستگان ما سرمایه های بسیار ارزشمندی ستند و ما قدردان زحمات آنها هستیم و برنامه ریزی شده است  درجهت بهبود روند کارها از تجربه های آنها استفاده شود . در ادامه این مراسم تجلیل  که با حضور مدیر منابع انسانی و مدیر مالی مخابرات استان برگزار شد تعدادی از همکاران بازنشسته با بیان تجربیات خود از برگزاری این جلسه تشکر و آمادگی خود درجهت انتقال دانش و تجربه در بخشهای مختلف را اعلام داشتند .

اجرای مانور کیفیت سنجی ارتباطات سیار در مخابرات منطقه گلستان
 مانور کیفیت سنجی ارتباطات همراه اول در مخابرات منطقه گلستان انجام شد . به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان ، مهندس مهدی یزدانی با اعلام این خبر گفت : مانور کیفیت سنجی ارتباطات سیار با هدف اطمینان از تامی ارتباط پایدار در ایام انتخابات برگزار که با انجام تست در شاخص ها لینک ، تجهیز و پاور تمامی موارد تست و بصورت موفقیت آمیز اجرا شد . این مانور که با حضور مدیر کل فناوری اطلاعات استان ، مدیر فناوری اطلاعات استانداری گلستان ، نماینده اداره کل پدافند غیر عامل و سازمان تنظیم مقررات برگزار شد ، کیفیت سنجی لازم انجام و آمادگی حداکثری برای  برقراری ارتباط پایدار و زمینه برای انتخابات مناسب بر بستر ارتباطات سیار همچون گذشته  وجود داشته و ارتقاء یافته است .

دیدارمدیر عامل شرکت گاز گلستان از  دومین اردوی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان کشور
  گرگان نادر کرمی-به گزارش روابط عمومی گاز گلستان : علی طالبی  در بازدید سرزده از خانه کشتی  گرگان  با  جمعی از کشتی گیران و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نو نهالان کشور  و اهالی ورزش  شهرستان دیدار و گفتگو کرد و در این حضور ابراز امیدواری کرد.وی افزود: کشتی اولین ورزشی کشور ماست و خدارا شاکریم که در این ورزش قهرمانان بسیار پرافتخاری داریم. در ادامه نیز پهلوان حسن طهماسبی که  از کارکنان شایسته  شرکت گازاستان گلستان  و ملی پوش اسبق تیم کشتی آزاد   که افتخارات مهم ورزشی و مدال های طلا و نقره آسیا را در کارنامه ی ورزشی خود دارد و چندین سال نیز بعنوان مربی در تیم های ملی کشتی آزاد بزرگسالان و جوانان فعالیت کرد گفت :کشتی گیران خردسال و نونهال به دلیل اینکه در ابتدای راه هستند باید مورد توجه و حمایت بیشتر قرار بگیرند و مسیر به گونه‌ای برای آن‌ها ترسیم شود که انگیزه ادامه راه سخت قهرمانی را بدست آورند.

از سادات اداره کل تامین اجتماعی گلستان تجلیل شد
  گرگان-نادر کرمی-با حضور مدیر کل تامین اجتماعی گلستان و به مناسبت عید غدیر سادات اداره کل تامین اجتماعی گلستان تجلیل شدند.به گزارش روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان گلستان، به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، قربان زنگانه مدیرکل تامین اجتماعی استان گلستان، با حضور در سالن همایش اداره کل ، ضمن عرض تبریک  ، از آنان تجلیل به عمل آورد. مدیر کل تامین اجتماعی در این دیدارها گفت: سادات بودن افتخاری بزرگ است و همه شما قدر این جایگاه و افتخار را بدانید. زنگانه غدیر را سرچشمه امامت و ولایت دانست و افزود: همه ما باید قدردان نعمت ولایت و امامت باشیم که راه درست زندگی کردن و سعادت بشر را نشان می دهد.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه