روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ يکشنبه ۱۰ تير - شماره 4624

در شرکت برق منطقه‌ای خوزستان برگزار شد

آیین تجلیل از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و بسیجیان


  آیین تجلیل از خانواده معظم شهدا، ایثارگران، نخبگان، جهادگران و اعضای گروهان پایگاه بسیج شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با حضور مدیرعامل این شرکت برگزار شد.
این مراسم با حضور علی اسدی مدیرعامل، پاسدار عباس نبگان فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید عباسپور آب و برق خوزستان، مادر شهید مدافع حرم داوود نریمیسا و اعضای پایگاه بسیج شرکت برگزار شد.
علی اسدی مدیرعامل در این نشست از عظمت خانواده معظم شهدا و ایثارگران و نقش ایستادگی و روشنگری آنها در به ثمر نشستن ثمرات انقلاب اسلامی قدردانی کرد.
وی همچنین بسیج و جهادگران را موتور محرکه کشور دانست که بدون هیچگونه چشم‌داشتی در راه پیشرفت کشور و بدون وقفه رو به جلو، در حال خدمات‌رسانی به مردم هستند. مادر شهید مدافع حرم داوود نریمیسا از دیگر سخنرانان این برنامه بود که در خصوص ویژگی‌های اخلاقی شهید مدافع حرم صحبت کرد.
پاسدار عباس نبگان فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهیدعباسپور آب و برق خوزستان نیر در این مراسم با اشاره به جایگاه خانواده معظم شهدا و ایثارگران، به بیان نقش و دستاوردهای جهادگران و بسیج در صنعت آب و برق خوزستان پرداخت.
مولودی خوانی و ارائه سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید حسین موسوی امام جماعت برق منطقه‌ای خوزستان با موضوع بصیرت‌افزایی، معصوم‌شناسی و روشنگری مسائل روز از دیگر محورهای این آیین تجلیل بوده است.
تجلیل از مادر شهید مدافع حرم داوود نریمیسا و تعدادی از بسیجیان شرکت به نمایندگی از سایر بسیجیان و قدردانی امور فرهنگی از تعدادی از برندگان مسابقاتی که در طول سال جاری برگزار شد پایان بخش این مراسم بوده است.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه