معاون برنامه ریزی و نوآوری شرکت سهامی بیمه ایران:
بیمه ایران با آخرین دستاوردهای نوآورانه در الکامپ شرکت مینماید
سید میثم حسینیلر، معاون برنامه ریزی و نوآوری شرکت سهامی بیمه ایران از حضور بیمه ایران در بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ خبر داد. به گزارش کائنات، وی در مصاحبه با روابط عمومی بیمه ایران، ضمن دعوت از همه صاحبنظران و ذینفعان به بازدید از آخرین تحولات فناورانه در بیمه ایران افزود: برنامه جامع فناوری اطلاعات در بیمه ایران و توسعه و راهاندازی بسترهای نرمافزاری مورد نیاز در ارائه خدمات بیمهای، محور این نمایشگاه خواهد بود.
غرفه بیمه ایران در سالن 7 و در محیطی جذاب پذیرای بازدیدکنندگان و متخصصان صنعت میباشد. بیمه ایران با آخرین دستاوردهای نوآورانه در الکامپ شرکت مینماید.
«همستر کامبت»
رکورد گینس میزند؟
بازی تلگرامی «همستر کامبت» مدعی است سومین اپلیکیشنی در تاریخ است که به سرعت به ۱۵۰ میلیون کاربر دست یافته است.
به گزارش کائنات، در دنیای فناوری، دستیابی به ۱۵۰ میلیون کاربر، یک نقطه عطف انحصاری است. تنها موفقترین پلتفرمها، به چنین نقطه عطفی دست پیدا میکنند و از این رو، ظهور «همستر کامبت»، یکی از موفقترین داستانهای سال ۲۰۲۴ بوده است.
بازی موبایلی واقعیت مجازی «پوکمون گو» در سال ۲۰۱۶، ظرف مدت ۳۳ روز، به ۱۵۰ میلیون کاربر دست پیدا کرد و این رکورد را تا تابستان سال ۲۰۲۳ که اپلیکیشن «تردز» اینستاگرام، در مدت ۶ روز به ۱۵۰ میلیون کاربر رسید، در اختیار داشت.
«تردز»، همچنان این رکورد را در اختیار دارد اما بازی تلگرامی «همستر کامبت»، مدعی است سومین اپلیکیشنی در تاریخ است که به سرعت از مرز ۱۵۰ میلیون کاربر عبور کرده است.
سباستین بورژه، یکی از موسسان متاورس «سندباکس» به کوین تلگراف اظهار کرد: رشد خیره کننده بازیهای مبتنی بر تلگرام، گواهی بر سرعت نوآوری است و اینکه بازیهایی مانند «همستر کامبت»، رویکرد نسبت به بازیهای کلیک برای کسب درآمد را از نو ابداع کردند.
مکانیکهای درون بازی «همستر کامبت»، به محتوای یوتیوب این بازی و پلتفرمهای شبکه اجتماعی مرتبط است. در نتیجه، صفحه یوتیوب «همستر کامبت» از شمار اشتراکهای «مستر بیست» که پرمشترکترین کانال یوتیوب است، فراتر رفته است.
این تیم به عنوان نخستین کانال یوتیوب که در مدت یک هفته، بیش از ۱۰ میلیون مشترک جذب کرد، خواستار ثبت رکورد جهانی گینس شده است. یک کارشناس یوتیوب به کوین تلگراف گفت: «همستر کامبت»، در حال حاضر ۱۱ دلار به ازای هر هزار ویو، درآمد تبلیغاتی از کانال یوتیوب خود کسب میکند.
از زمان آغاز به کار در ۲۴ ماه مه تا ۲۶ ژوئن، این کانال، ۴۷۳ میلیون و ۷۰۹ هزار و ۸۵۸ ویو داشته و ۵.۲ میلیون دلار درآمد کسب کرده است. درآمد تبلیغاتی روزانه افزایش یافته و از ۱۰۰ هزار در چند روز اول، به میزان قابل توجهی طی ماه گذشته افزایش یافته است.
بر اساس گزارش کوین تلگراف، دادههای «سوشیال بلید» نشان میدهد این کانال، روزانه به طور میانگین ۲۱ میلیون ویو در دو هفته گذشته داشته است که با پرداخت درآمد تبلیغاتی روزانه ۲۳۰ هزار دلار طی ۱۴ روز گذشته برابر است.
قیمت جهانی طلا کاهش یافت
قیمت جهانی طلا کاهش یافت اما به سمت سومین افزایش سه ماهه متوالی خود پیش رفت، در حالی که سرمایهگذاران به دادههای تورم ایالاتمتحده تمرکز داشتند که میتواند موضع فدرال رزرو در مورد کاهش نرخ بهره را روشن کند.
به گزارش کائنات، بهای هر اونس طلا با ۰.۳ درصد کاهش به ۲۳۲۱ دلار و ۳۹ سنت رسید. قیمتها برای سه ماهه حدود ۴ درصد افزایش یافته است. شمش برای هفته و ماه ثابت ماند. طلای آمریکا با ۰.۲ درصد کاهش به ۲۳۳۲ دلار و ۱۰ سنت رسید.
دلار آمریکا ۰.۲ درصد افزایش یافت و طلا را برای سایر دارندگان ارز گرانتر کرد، در حالی که بازدهی معیار ۱۰ ساله نیز در روز افزایش یافت.
میشل بومن، رئیس فدرال رزرو آمریکا، تکرار کرد که هنوز آماده حمایت از کاهش نرخ بهره بانک مرکزی نیست، زیرا فشارهای تورمی همچنان بالاست. نرخ بهره بالاتر هزینه فرصت نگهداری شمش غیر بازده را افزایش میدهد.
طبق گزارش رویترز، در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره با ۰.۵ درصد کاهش به ۲۸.۹۱ دلار رسید، پلاتین با ۰.۷ درصد افزایش به ۹۹۴.۴۲ دلار و پالادیوم با ۱.۵ درصد افزایش به ۹۴۳.۲۲ دلار رسید.