روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ شنبه ۹ تير - شماره 4623

شهردار بوشهر خبر داد:

پیشرفت بیش از ٩٠ درصدی بهسازی معابر چهارمحل قدیم


  در ادامه پروژه سنگفرش بافت قدیم بوشهر، عملیات اجرایی بهسازی معابر چهارمحل توسط معاونت عمرانی شهرداری در حال انجام است.
در همین زمینه، شهردار بوشهر با بیان این خبر گفت: معابر بافت قدیم بوشهر بالغ بر ۵٢ هزار متر مربع است که بیش از ۴۴ هزار متر مربع آن تاکنون توسط شهرداری بوشهر بهسازی و سنگفرش شده است.
حسین حیدری با تاکید بر اینکه از کل معابر بافت قدیم بوشهر، «گذر فدک» باید توسط میراث فرهنگی انجام شود، افزود: در حال حاضر پروژه بهسازی و سنگفرش معابر چهارمحل قدیم بوشهر با پیشرفت بیش از ٩٠ درصدی توسط شهرداری بوشهر به مراحل پایانی خود رسیده است.
حیدری با اشاره به اهمیت بافت تاریخی بوشهر در جذب گردشگران به این شهر باستانی، تصریح کرد: پروژه سنگفرش محله‌های یادشده با تلاش شبانه‌روزی همکاران ما در حال اجراست و امیدواریم تا پایان سال جاری به‌طور کامل به بهره‌برداری برسد.
شهردار بوشهر در پایان خاطرنشان کرد: پروژه بهسازی بازار قدیم بوشهر نیز در دست اجراست و با پایان یافتن این پروژه، بازار خرمافروشان، بازار ماهی‌فروشان و بازار صفا نیز بهسازی می‌شوند
آغاز عملیات آسفالت گذر مرکز تحقیقات (حدفاصل پارک دانشجو تا بیمارستان سلمان فارسی)
عملیات آسفالت گذر مرکز تحقیقات و انتهای گذر ۲۴ متری خواجه‌ها و همچنین قسمتی از خیابان دانشجو توسط سازمان عمران و بازافرینی فضاهای شهری شهرداری بندر بوشهر آغاز شد.
 شهردار بندر بوشهر با اعلام این خبر گفت: کل آسفالت گذرهای یادشده، از محل کارخانه آسفالت شهرداری تولید و عملیاتی شده است.  حسین حیدری ادامه داد: طول گذر مرکز تحقیقات تا پارک دانشجو ١٠٠٠ متر (یک کیلومتر) بوده که در این مرحله به طول ۸۰۰ متر و به عرض باند رفت و برگشت ۲۲متر آسفالت خواهد شد. حیدری همچنین خاطرنشان کرد: در ادامه این پروژه، ۱۵۰ متر از گذر ۲۴ متری ورودی خواجه‌ها و ۱۰۰ متر از خیابان دانشجو نیز آسفالت خواهد شد.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه