روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ شنبه ۹ تير - شماره 4623

در نود و چهارمین جلسه شورای شهر ساری مطرح شد ؛

شهرداری به الزامات جذب و استمرار فعالیت سرمایه گذاران توجه کند


 نود و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر ساری در تالار جلسات شورا تشکیل شد .
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ساری در این جلسه که معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شهردار و تعدادی از مدیران و کارشناسان شهرداری و اصحاب رسانه حضور داشتند ابتدا رئیس شورا در سخنانی ضمن گرامیداشت ایام فرخنده دهه امامت و ولایت ، عید غدیر را تبریک گفت و افزود : برکت غدیر در زندگی ما جریان دارد چراکه همه ما در سایه ولایت علی (ع) زندگی می کنیم و فرهنگ علوی است که به زندگی ما برکت و روشنی می بخشد بنابراین باید قدر آنرا بدانیم و در جهت ترویج آن بکوشیم.
پرویز شعبانی در ادامه با اشاره به نزدیک شدن موعد برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری خاطر نشان کرد : این انتخابات با توجه به دلیل برگزاری زودهنگام آن و همچنین شرایط  حساس داخلی و بین المللی ، اهمیت دوچندانی دارد . از همین روست که رهبری معظم انقلاب سه اصل سلامت انتخابات، امنیت انتخابات و مشارکت حداکثری را مورد توجه و تاکید قرار داده اند .
وی هدف از برگزاری هر انتخاباتی را رسیدن به شرایط بهتر عنوان کرد و گفت : نیل به این هدف با مشارکت مردم و حضور گسترده در انتخابات میسر می شود .
رئیس شورای اسلامی شهر ساری تاکید کرد : مطالبات اساسی جامعه از جمله برقراری عدالت، افزایش نظارت جمعی بر عملکرد مسوولان‌ ، توزیع عادلانه قدرت،‌ شفافیت در امور، افزایش اعتماد عمومی، بالا رفتن مشروعیت و مقبولیت نظام، حضور مقتدرانه در صحنه های بین المللی و تحقق منافع ملی در سایه مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری محقق خواهد شد.
شعبانی با اشاره به فراهم بودن شرایط رسانه ای مطلوب برای افزایش شناخت مردم نسبت به کاندیدا ها و رسیدن به فرد اصلح ابراز امیدواری کرد : مردم آگاه ما با تکیه بر شعور بالای سیاسی و اجتماعی خود ، ضمن مشارکت گسترده در انتخابات ، بهترین انتخاب را داشته باشند .
در ادامه جلسه هر یک از اعضای شورا نقطه نظرات خود را بیان کردند .
سید حسین یوسفی نایب رئیس شورا با بیان اینکه شهرداری نباید از پذیرفتن مسئولیت اقدامات چالش برانگیز شانه خالی کند ، تصریح کرد : مدیران شهرداری بعضا این چالش ها را به سمت اعضای شورا سوق می دهند که در نتیجه علیه اعضای شورا فضاسازی می شود  در حالیکه در جایگاه مدیریتی باید قدرت اجرای قانون را داشته باشند و مسئولیت آنرا بپذیرند .
سید حسن احمدی نیز تاکید کرد : احاله موارد چالشی به اعضای شورا در حالیکه نقش و اثری در آن نداشتند ، رویکردی نا صواب و نوعی بد اخلاقی است که باید از آن پرهیز شود .
سید افشین راسخ با اشاره به نقش سرمایه گذاران از جمله انبوه سازان در تامین منابع درآمدی شهرداری و بی توجهی هایی که بعضا نسبت به آنها صورت می گیرد ، تاکید کرد : شهرداری باید الزامات جذب و استمرار فعالیت سرمایه گذاران را رعایت کند .
سید ذوالفقار شریفی با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری ، ضرورت مطالعه برای رسیدن به فرد اصلح را مورد تاکید قرار داد و افزود : برخی افراد ناخواسته بعضی کاندیداها را تخریب می کنند و این خوب نیست . همانطورکه مقام معظم رهبری فرمودند هرکس باید دنبال کاندیدای مد نظر خود برود و از تخریب سایرین بپرهیزد .
سید رحمان میرشجاعی نیز تاکید کرد : در انتخابات باید فارغ از سلایق متفاوت ، برای اعتلای نظام و کشور شرکت کرده و هوشمندانه انتخاب کنیم و خوشبختانه جامعه انقلابی ایران جامعه ای مقتدر است و روز هشتم تیر حماسه ای دیگر را رقم خواهد زد .
حسین وریجی رویکردهای توسعه ای شهرداری در بخش های خدماتی و فرهنگی از جمله استفاده از ظرفیت رسانه ملی را مورد توجه قرار داد و گفت : کار خوب ستودنی است و انتظار ما این است که این رویکرد استمرار داشته و به همه بخش ها تسری پیدا کند .
شورا سپس وارد دستور کار شد و در مورد آخرین طرحها و لوایح شهرداری تصمیم گیری کرد .

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه